2016. december 8., csütörtök

Idei Mikulás

Járt nálunk is a Mikulás idén. Luci is kapott egy kis apró kedvességet a leendő nagybácsiéktól. Így lesz mibe tenni jövőre is a kis csomagocskát.


A jobb alsó képen pedig az én Mikulásom ajándéka van. Apa találkozott vele útközben hazafele Németországból.

Zsomboromnál is látogatást tett a Miku. Persze többször is, így csak kapkodta a kis okos buksiját, hogy mi történik körülötte.

Az öcséméktől kapott csomival

Anyáék ajándéka egy tűzoltósátor

Tőlünk is kapott ám


Luca szobàja is kèszül lassan



A 36.hétbe lépek holnap, így az utolsó hajrá következik. 

Tegnap pedig olyan szépen esett a hó a városban, hogy próbáltam megörökíteni, de nem sikerült. 



Gergő vasárnap visszautazott. Csak egy hosszú hétvégére jött most haza de 2 hét múlva ilyenkor már itthon lesz velünk és marad is februárig. 

Meglátogattuk a szülőszobát. Körbe lettünk vezetve, minden meg lett mutatva. Most már kicsit izgatottabb vagyok, de nagyon várjuk már a kis Huncutot. 

Tegnap voltam egy vizsgálaton, majd 20-án megyek az első CTG-re. 

Jelenleg eléggé ágyhoz vagyok kötve, inkább óvatossági okokból. Pihenek most már, de tényleg. 

Egyébként semmi nem történik, de úgy igazán semmi. Most a karácsonyi hangulat is elcsendesedett, nem készülődök, pedig akartam pár díszt még. 

Egyedül is vagyok. Nagyjából kb. tojik mindenki a fejemre mostanában, de ezt kihasználva próbálok befelé koncentrálni most már és csak magunkra figyelni. :) 

Szerintem ebédre rendelek magamnak egy nagy pizzát és bekuckózva keresek egy jó filmet, akár még lehet karácsonyos is. :)

Szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Aranyos a pocód. :) <3
    Tök jó, Micimackós szobája lesz!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!! <3
    Ajándékba kaptuk a díszeket! :)

    VálaszTörlés