2016. november 28., hétfő

Ünnepi sarok, karácsonyi díszek

A szobánk egyik sarka most ilyen



Mr.Snowy-nak csak rövid ideig volt társa. Már az új helyén van, sógoroméknál. :)
A fát is én készítettem, szintén fonaltechnikával.

Készülnek még díszek, kreatívkodok kicsit. Apukám készített  nekem egy sablont fonal csillagok készítéséhez. 


Ilyen készen az egyik


Majd az ablakba fogom felkötni őket egymás alá, fehér színnel variálva.
Meg a polcokra ezüst boát tettem és apró masnikat készítettem szalagból, azokat még ráteszem és készen is leszek, ha csak ki nem találok még valamit! :)

A karácsonyi kaktuszom is virágba borult, szegény kicsit meg is nyekkent a súly alatt. 


Kellemes hangulat van így a szobába. Továbbra is várom a karácsonyt!! :)
Már csak 25 nap! ;)


1 megjegyzés:

  1. Nálunk a karácsonyi kaktusz nyáron virágzott,de szerintem nemsokára megint fog. :D
    Ügyes vagy nagyon!!!

    VálaszTörlés