2016. november 22., kedd

Mr. Havas megérkezett-DIY hóember

Üdvözletem! 

Mr. Snowy vagyok! Tegnap nyertem el végső formámat, ami a facér nők nagy örömére igen kerekdedre sikerült! Szívesen ismerkedem hasonló kaliberű egyedekkel! :) :) 




Szóval igen, végre az enyém is készen van. Itt vigyorgok azóta is, ha ránézek. Irtó cuki lett az én szememmel és persze biztos elfogult is vagyok, de hát imádom! :) 
Sógornőm már írt is, hogy ha megveszi a szükséges hozzávalókat, akkor készítek nekik is egy ilyet?! 
Időm, mint a tenger és élveztem is a készítését. Jó, nem mondom, hogy nem akadtam ki egyszer, kétszer, de ennyi belefér. 

Az elkészítéséhez csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy itt görcsöltem, hogy milyen ragasztót használjak. Megvettem a decoupage ragasztót, ami tökéletesen megköt és működőképes, de az a fejét és a testének csak a 40%-át adta ki. Előkerült egy régi doboz tapétaragasztó is, de az nekem túl csomós lett, gondolom mert vagy 6 éve ott állt, így nem azzal folytattam, hanem főztem csirízt!
Higgyétek el nekem, a legolcsóbb és mégis a legjobb technika. 2 dl vízben elkeverek 3 púpos teáskanál lisztet, kikeverem és mehet a tűzhelyre. Puding állagú masszát főzök belőle, megvárom míg hűl és mehet a menet. A radiátoron pedig pár óra alatt meg is kötött. 

Érdemes kipróbálnia annak, akinek van egy kis ideje. Nem kell egyszerre nekiugrani. Ha csak szabad fél óránk van, akkor is kezdjünk neki, mert hamar megvan és hatalmas sikerélmény. Gyerekekkel is eszeveszett jó időtöltés és az sem gond, ha nyakig csirizesek lesznek, mert semmi káros anyag nincs benne (persze megfelelő öltözetben). ;)

A facebookon benne vagyok egy nagyon jó csoportban. Kézzel készített Karácsony a megnevezése. Szebbnél szebb kézzel készített díszek tömkelege lelhető fel és nagyon kedves emberekkel lehet társalogni, segítséget kérni és megvitatni egy-egy ötletet, technikát. 
Kis gondolkozás után úgy döntöttem, feltöltöm a képet Mr. Snowy-ról és megmutatom, az én hóemberem hogy sikerült. Azóta is csak pislogok folyamatosan. 
Jó pár hozzászólás és 1212!!!! like érkezett a képemre, ami azóta egyfolytában csak növekszik. 



Ennél nagyobb elismerés nekem most nem is kellett. Tudom, nem like-okban mérik a boldogságot, de jelen esetben számomra ez nagyon sokat jelent, mert több, mint ezer ember ismerte el a munkám és nagyon sokan tanácsot és segítséget is kértek. 
Ugyan nem az én ötletem volt és meg is jelöltem a forrásaimat, videót, leírást linkeltem, de mégis valahogy akkora örömöt okoz ez most nekem, hogy azóta is csak mosolygok és érzem, hogy boldog vagyok. :)  

Nekem most minden kis apróság borzasztóan sokat számít, mert egyedül vagyok itthon és már nagyon kimozdulni sem tudok, nem sok interakció ér. Ezzel most annyira feltöltődtem, hogy remélem jó pár napig ki fog tartani. Aztán megcsinálom a soginőmnek is, és azzal megint el leszek egy darabig. 

Van még folyamatban több dekoráció is, de arról most még nem beszélek, mert az egyik félkész állapotban van és kicsit elakadtam a folytatást tekintve. A másik meg még csak fejben van meg, hozzávaló hiányban szenvedek, de amint kész lesznek, jövök és mutatom! 

Ti készülődtök már az ünnepekre? 
Hétvégén már advent első vasárnapja lesz! :) 

8 megjegyzés:

  1. Még mindig nagyon aranyos, és csatlakozom a nővéredhez. :D

    Nem, még nem készülődöm, de már nézegetem a téli konyhadíszt, milyen legyen, hogyan legyen, ilyesmi. De ismersz. Kábé karácsony előtt két nappal száll meg a szellem, aztán fejvesztve keresem az ihletet hozzá. :)
    Ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ;)
      Karácsony előtt 2 nappal is lehet ám alkotni jó dolgokat!

      Törlés
  2. Olyan ismerősnek tünt Mr. Snowy - most jöttem rá, hogy honnan, hiszen én is a csoportban láttam :-) köszi a tippet a csirizzel - megjött a kedvem hozzá. A gombokat mivel rögzitetted? és miből van a kalapja? bár gondolom, ha rákeresek akkor már minden infot közöltél a facebookon :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan?? De jóó! :) Olyan jó kis csoport!!! :)
      A gombokat technokol ragasztóval tettem fel.
      A kalapja pedig wc papír guriga. 2 db-ból áll. Szétvágtam őket, egymásba illesztettem a kellő forma eléréséhez és fekete papírral bevontam! :)
      De az előző előtti bejegyzésemben ott az eredeti videó, ahonnan az ötelet vettem, kuksizd meg. Igaz ő máshogy csinálja, de az is egy lehetőség!! ;) :)

      Törlés
  3. Nagyon jó, szimpatikus Mr. Snowy. Ügyes vagy

    VálaszTörlés
  4. Cuki :) Nem is gondoltam volna, hogy a lisztes keverék is jó ilyenhez. :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én sem! Valamiért azonnal elvetettem az ötletet és elsőnek megvettem a boltit. Kár volt...

      Törlés