2016. november 16., szerda

Karácsonyi DIY

Napok óta azon gondolkozom, hogy úgy csinálnék valamit, alkotnék valamit.
A gyöngyöket csak nézegetem, pakolom őket egyik sarokból a másikba. A minták között is csak böngészgetek. Ami megtetszene, ahhoz tuti, hogy nincs itthon valamilyen hozzávaló. A boltba meg nem fogok rohangálni minden egyes csomagért.

Úgy döntöttem, itt az ideje a babanaplót elkezdeni, mert eddig csak gyűjtögettem a képeket, piszkozatok írogattam, mert nem mertem beleírni, beleszínezni a naplóba.
Elsőnek elkészült Luci mandalája, ami jó színes lett, mert azt kívánom neki, hogy az élete is ilyen sokszínű legyen, tele vidámsággal, boldogsággal és minden jóval! :)


Aztán a facebookon a Creative Design oldalán láttam DIY karácsonyi díszek, dekorációk készítését. Megnézegettem jó pár videót, aztán már a Youtube-on garázdálkodtam végül. Jessica Taynara csatornáján nézegettem a legtöbbet.
Nagyon tetszenek ezek a lufis, madzagos hóemberek, karácsonyfák. Nagyon gondolkozom rajta, hogy ki fogom próbálni és csinálok ide a szobánkba egy kis ünnepi sarkot.
Néha én már beszoktam kapcsolni a benti égősort is esténként, mert nálam már megvan a karácsonyi hangulat! :)

Szóval, megmutatom nektek, hogy miket mentettem le magamnak:

Ebből a videóból a karácsonyfa tetszik. Gyors, egyszerű, nem jár sok munkával és sok kosszal sem az elkészítése, szerintem. 

Ami szükséges ehhez:
-újság ( a videóból nekem az avon katalógus ugrott be elsőnek, méret alapján)
- ragasztó
-zöld festék/spray
- díszítő elemek: gyöngyök, kis masni stb. amit gondolunk még rá 


Ez a hóember is nagyon jó
Többféle módja is van ennek a technikának, vagy legalábbis én ezt figyeltem meg:
-Van, aki a madzagot/spárgát tapéta vagy szalvétaragasztóba mártja, majd így tekeri fel a felfújt lufira. 
-Van, aki a lufira keni a ragasztót és úgy tekeri körbe
-Van, aki a lufit elsőnek bekeni vazelinnel/zsíros testápolóval és ragasztós fonallal tekeri körbe (talán a könnyebb eltávolíthatóság érdekében)

Amire szükségünk lehet: 
-lufi
-cellux
-madzag/spárga
-tapétaragasztó/szalvétaragasztó/étkezési keményítő/csiríz...kinek milyen tapasztóanyag a szimpatikusabb-itt is ezer és egy lehetőség adott
-fekete és narancssárga papír a kalaphoz és az orrához
-fadarabka a kezekhez
-gombok
-piros szalag a kalapra
-sál a nyakba


Segítségül lehetnek még:

Nemcsak hóembert, de lámpaburát, dekorgömböket és sok mást is készítenek ezzel a technikával.

Többek között fenyőfát is:

Ilyen gömböket készítenek és égősort rejtenek el benne:

(képek forrása: www.google.hu)

Ezekhez a gömbökhöz egy kicsit sűrűbb, többszöri feltekerés ajánlott, szerintem. :)


Szóval, most ezek tetszenek, de ma egyelőre itthon maradok, mert pocak eléggé sokat keményedik. Tegnap a szüleimmel mászkáltam délután, előtte a nővéremékkel, így ma aktív pihenés van, meg amúgy is csomagot várok! :)

Mennem kellene a hivatalba is ügyet intézni, de nem igazán akaródzik. :D 

Nézegetek még inkább videókat, ötleteket gyűjtök, aztán egyszer csak elindulok és egyszer csak készen lesznek!  ;)

Mielőtt még bármit is csinálnék, betolom ezt a nagy tál gyümölcsöt: 




2 megjegyzés:

  1. Ez a gyümölcs,uhhh na ilyeneket szoktam én is csinálni leginkább télen. :)
    A madzagos gömbökön én is rugózom, neki kellene állni...mondjuk nem árt, ha beszerzek előtt színes fonalat és ragasztót, na meg lufit :D

    VálaszTörlés
  2. Pancsikám jóétvágyat a sok-sok vitaminhoz, és pihenj csak!
    Huha az a papírhajtógatásból készült karácsonyfa, na az igen jó!)

    VálaszTörlés