2016. november 17., csütörtök

Aktív voltam ma

Reggel összeszedtem magam és beültem az autóba. Az úti cél a gyulai polgármesteri hivatal okmányirodája vagyis már kormányablaka. Letettem a kisautót a nővéremék utcájában, mert körülbelül az az egyetlen egy hely, ahol ingyenes a parkolás a városban és mivel tudtam, hogy nem 5 perc lesz az ügyintézés, na meg máshová is megyek, így nem akartam az összes pénzemet az automatába dobálni.

Beköszöntem tesómékhoz, mert rendeltünk közösen a h&m-ből és hozzám jött a csomag.

Ezeket rendeltem.
Szopis melltartók és egy szett Lucának. Ebben fog majd hazajönni a kórházból. :)

Leadtam a pakkot aztán elszaladtam innivalóért majd mentem a poliba. Sorszám, majd ücsörgés. Egész gyorsan sorra kerültem és egy nagyon aranyos ügyintéző várt. Új jogosítvány, új személyi igazolvány és új lakcímkártya pipa. 8 nap múlva már kész is. Hiperszuper ujjlenyomatos személyim lesz meg minden. Ja, igen. Névváltozás miatt csináltattam meg őket.

Innen a TB-hez mentem, új TAJ kártyáèrt, ugyanazon okból. Ott is piszok gyorsan végeztem. A kártyát már meg is kaptam azonnal.

Maradt az adókártya, de ahhoz át kell utazni Csabára...majd Gergővel.

Szerencsère minden ingyenes volt, nem kell fizetni, ha névváltozás történik. Na még jó. A gatyám is rámenne, ha mindenért perkálni kéne.

Utána voltam bio boltban, málnalevél teáért, amit a 36.héttől kell iszogatni. Segít a tágulásban.

Onnan a Vár-Játék hobbyboltba mentem, ahol megvettem a DIY kellékeket.

Ragasztót nem sikerült vennem, se celluxot, így átmentem az Egy eurós üzletbe. Ott találtam celluxot, kis tálkát, amibe kikutyulom a kencét, folpack-ot, gumikesztyűt...ami kimaradt még.

Aztán újra bementem a tesómékhoz kicsikét, pihenni. 12 körül elindultam tőlük, átsétáltam a gyógyszertárba majd hazagurultam. 

Itthon böngésztem a neten és kiderült, hogy étkezési keményítővel is meg lehet csinálni a dekort, így el is kezdtem a fenyőfát megcsinálni. 

Megy majd még rá madzag, csak nagyon kényelmetlen a földön ücsörögni, így most fekszek.
Fogom díszíteni is persze, ha megszárad teljesen.

Megtaláltam az ezüst dekor spray-t a szekrény alján. Tobozokat kéne keresni. :)

A fenyőfa ha úgy sikerül, akkor nekiugrok a hóembernek. Ha nem jó ez a keményítős cucc, akkor meg ki kell találjak valami mást helyette. Bár, úgy tűnik, elég szépen megköt a kutyulmányom. :)

Most egy hatalmas nagy tányér gyümölcs előtt ülve pötyögök.

Elfáradtam ma rendesen. Érzem pocakot is rendesen.

Ha már itt tartunk, akkor nézzétek, betöltöttük a 8. hónapot! :) :) 


Most már csak fekszek, tv-t nézek. Gergő nemsokára megy haza a munkából és hívni fog. Aztán vége is a napnak. Éééss már csak 12 nap és újra láthatom őt. Amúgy ma van a névnapja. Reggel fél 6-kor már írtam is neki viberen. Korán fent voltam. :) 

Legyen szép az estétek! :) 



10 megjegyzés:

  1. Nagyon csini vagy - és igen, innen már nincs túl messze a cél, próbálj pihenni :-) nagyon jó lesz a fáf - és jó nagynak tünik - kiváncsi leszek, mutasd meg készen is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      A fa pihenőállásban van a sarokban. Azóta már más formát is nyert, de jövök ha kész lesz! :)

      Törlés
  2. Csinos vagy, ez a ruha mindenhogyan jól áll rajtad. :)
    Kíváncsi leszek a fára. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      A "majdnem" egyenruhánk! ;)

      Törlés
  3. Micsoda hajszerkezeted van! Volt egy gimis osztálytársam neki volt ilyen, annyira irigy voltam. Csoda pocakod van, nagyon szép kismama vagy! Pihenj sokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      A hajam most nagyon jó állapotban van szerencsére. Aggódtam, hogy a terhesség majd nyomot hagy rajta, de szerencsére semmi ilyesmi nincs. Néha tehernek is érzem! :) :P

      Törlés
  4. Nagyon csinos kismama vagy :)

    VálaszTörlés