2016. október 12., szerda

Őszi fotósorozat az unokaöcsèmről

Olyan régen fotóztam, hogy szóltam a nővèremnek és megkèrdeztem, mit szólna egy ilyen képsorozathoz Zsomborról. Persze tetszett az ötlet neki, így kihasználva a kellemes időt és a Csigakert adta szép környéket, kattintottam róla pár képet!
Továbbra sem beszélünk profi képekről, de nekem tetszenek és jó volt újra fotózni. :)






"Aki nem lép egyszerre..."



Körülbelül 2 hete készültek ès semmilyen utómunkát nem csinàltam a kèpeken, mert a laptop nincs itthon. De talán nincs is szüksèg rá. Így teljesen természetes mindegyik! :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos picuri, s jók a képek is. Hogy vagy mostanság?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Jól, köszönöm, minden rendben van!!! Szerencsére egész gyorsan eltelnek a napjaim és nemsokára itthon lesz Gergő is, végre. Nagyon várom már!!!! :)

      Törlés