2016. szeptember 29., csütörtök

Mióta...

...itthon vagyok egyedül, kicsit másabbul érzem magam. Nagyon sokat pihenek még mindig és nagyon keveset tudok egyszerre mozogni, de ezt leszámítva jól vagyunk. :)

Ma kitakarítottam a fürdőszobát. A csap és a kád fele gyönyörű fehér lett, de a másik felén vannak barna foltok, amiket nem tudtam lesikálni (valakinek valami házicsodapraktika?) na meg el is fáradtam.
Az öcsém készít egy csodás tükröt a régi helyére.
Mindent kidobáltam és új dolgokat vásároltam. Virágot tettem a kisablakba és kosárkába pakoltam a kevésbé használatos tusfürdőket. Vettem egy zuhanyfüggönyt és karnist hozzá, karikákkal, új gumis kiállót a kád elé. Kis méretű törölközőket is kéztörlésre.
A Jyskbe az akció miatt 5000 forintot spóroltam.
Nagyon jó így a fürdő, jól esik bemenni.

Vásároltam még egy takarót is magamnak, mert plüss, vastag pléddel takaróztam idáig, de lassan csak jön a hűvösebb, nem szeretnék megfázni.

Lucának megérkeztek a kis harisnyái és a pelenkák, meg a kismama leggingsem is, de bazinagy, így a nővérem be fogja venni nekem a hétvégén.
2 kötött tunikát, alá 2 trikót is vásároltam. A pocakom férni fog még mindegyikbe és egész vastagok, jó lesz a hidegebb időkben. Már csak valami kabát kellene, az még kicsit várat magára.

Egy kis dekoráció is került ma a táskámba.
Majd valahova a kiságy felé szeretném feltenni.

Ma betöltöttem a 25. hetet.

Igen aktív a kishölgy. Egész nap kócolt, rugdosott, boxolt. Valószínű, hogy érzi a jövőheti rossz időt, amit jósolnak errefele.

Most van valami "járvány", mert nagyon sokan betegek. Az unokaöcsém is elkapta. Lázas volt 2 napig meg bágyadt, de szerencsére ezen kivül nincs más baja. Így most nem mászkálok hozzájuk, a nővérem aggódik, nehogy beteg legyek.

A nagymamám autója nálam van, de olyan kis gyagya vagyok, mert eszméletlenül félek vezetni. Kis pici Suzuki Alto. Mindenhova beparkolok vele, kis rakéta mert piszok gyors, de valamiért nem vagyunk nagy barátok, még. Itt a városba az aléton elsuhanok vele, de mindig félek, hogy lefulladok. Mint ma is történt. Tudom, persze, egy tapasztalt autós is lefullad bármikor, lásd Gergő is a múltkor, pedig 17 éves kora vezet. A másik nehézség, hogy nem tudok lejtőről elindulni vele. Nagy csalódás ez számomra, így ezt a közlekedési szituációt kerülnöm kell. Gergő megígérte, hogy megtanítja, ha itthon lesz.
Nem szeretem azt sem, ha ül mellettem valaki. Azon aggódom, hogy mit szól a vezetési stílusomhoz, nem fél e mellettem, stb.

Azt vettem észre, hogy az emberek nagyon türelmetlenek egymással szemben. Miután lefulladtam a lámpáknál és sikerült elindulnom (kb 2 percről beszélünk), a mögöttem álló autós a gázra taposott majd a forgalomtól elzárt területre hajtva, index nélkül, szabálytalanul megelőzött. Biztosan nagyon sietett valahova. Mindegy, ő tudja. Szóval, hogy nem vagyunk toleránsak egymással szemben egyáltalán. Ha lefulladni látok valakit, egyből az eszembe jut, hogy csak türelem, emberek vagyunk, előfordul, hogy nem figyelünk, semmi baj nincs. Megvárom nyugodtan, míg elindul.
Miért nem tudnak így gondolkozni mások is?? Olyan rosszul tud esni, amikor ilyen történik.

Voltam cukorterhelésen kedden. 75 g gyógyszertári cukrot oldottam fel 2dl vízben, amit az első vérvétel után meg kellett innom. 2 óra múlva újra vért vettek, és 1 hét múlva kész lesz az eredmény. Nem érzem magamon, hogy gondom lenne ilyesmivel, de majd kiderül.

Szeretnék menni ultrahangra, hogy láthassam újra Lucát, meg gondolkozom a 4d-n is, de azt majd apával lenne jó, együtt.

Hm, nagyjából ezek vannak nálam mostanában. Többnyire pihenek, nem valami izgalmas, de nekem most ezt kell betartanom. :)

Most várom Gergőt, hogy hívjon aztán pihenés.

Szép estét mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Ha megszületik a pici itthon lesztek? Te maradsz itt, Gergő pedig kijár dolgozni vagy ti is mentek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, itthon leszünk aztán majd Gergő kivisz minket magával, ha már meg lesz a kis napirendünk. Addig meg marad ez a felállás!

      Törlés