2016. szeptember 5., hétfő

Kismamaélet - ajándékcsomagok, vásárlás

Már félidőn túl vagyok, pedig olyan, mintha csak most jelent volna meg a két csíkocska a teszten. :)

A családom úgy bánik velem, mint egy kis hímes tojással, pedig bizony nem vagyunk cukorkából, nem fogunk elolvadni. :D
Biciklizek még, dolgozni is eljárok és mindent csinálok, ami jól esik és nem okoz fájdalmat.

A 21. hetet töltöttem be. A pocakom is szépen kerekedik. Luca is jól van, mindene a helyén ;) és növöget most már egyre gyorsabb tempóban.

Az esküvőnk utáni vacsorán készült ez a fotó. :)


Csatlakoztam egy borzasztóan jó kis csapathoz a facebookon, ahol olyan kismamák a tagok, akik szintén januárra várják a kisbabájukat. Nagyon sok információ, tanács és segítség áramlik és a lehető legjobb hely számomra. Bármi, ami aktuálisan eszembe jut, csak írok a lányoknak és már jön is a válasz, segítség. 

Itt tudtam meg azt is, hogy különböző várandós csomagokat adnak a terhes anyukáknak, ha kicsit utána jár az ember lánya. Például a Felicitas csomag vagy a Promobox az Alma gyógyszertárakban, de a DM is ad külön kis szütyőt, ha aktiváljuk a DM Bababónusz programot. 

Így felkerekedtem én is és meg is kaptam 2 dobozt már. 

A bal oldalit az Alma gyógyszertárakban lehet átvenni, a jobb oldalit pedig a DM-ben (is)


A macis Promoboxhoz úgy lehet hozzájutni, hogy az édes kisbabám honlapján kell regisztrálni. Regisztrációt követően az egyéb menüpont alatt található várandóscsomag pontra kell menni, ahol kapunk egy kódot, amit be kell mutatni a gyógyszertárban a kiskönyvvel együtt és már a miénk is a doboz! :) Az Alma gyógyszertárak listája is fent lesz a honlapon. 

Az idei dobozban található Avent-es tejtároló pohárka, mini sudokrém, babatörlőkendő, apró kis krémminták és nagyon sok szórólap valamint egy Rossmanós kártya is, amivel 10% kedvezmény jár minden babás termékből. A tavalyihoz képest mondjuk azért kevesebb termék van benne, de én azt mondom, ez is nagyon jó és nekem kifejezetten jól esett, amikor átvehettem.

A Felicitas csomagot úgy lehet megkapni, hogy a védőnő ad egy tájékoztató kis könyvet, amibe található egy szelvény. Azt töltöttem ki és vittem be a DM-be. Ott aktiváltam a bababónuszt is a kártyámra és ha Luca megszületik, akkor majd frissíteni kell és újabb kedvességeket lehet majd igénybe venni. Ebben már több minden lapult. Például teafilterek, mini babafogkrémek, anyatejgyűjtő zacskó, mosószerminták, bio popsikrém, szintén egy mini sudokrém és ugyancsak sok sok tájékoztató prospektus és egy rejtvénykönyv is. 
Valamint van egy kis szütyő is, amit én most nem kaptam meg, de van, aki már kikérte. Ebben azt hiszem, hogy fogkrém, tusfürdő van. Szintén DM-es. 

Van még pár lehetőség ilyen kis csomagok átvételére, de számomra azok jelenleg nem elérhetőek vagy pedig vásárláshoz kötöttek. 

Ami a vásárlást illeti, tényleg. Nálam nagyon nehezen indul be ez a dolog. Ott álltunk a Brendonba és én szó szerint bepánikoltam, hogy miből mit kell venni, mennyit és hogyan meg miért, úgyhogy inkább hazamentünk. Orvosi vizsgálat után voltunk amúgy is, így a fáradtságnak tudtam be. 

Viszont, kinéztük a babakocsit. Azt hiszem, hogy ő lesz a végleges.

Abc Design Salsa 4 (3in1)

Igen, tudom, hogy sötét a színe, nekünk pedig kislányunk lesz, de én mindenféleképpen semleges, úgynevezett unisex színt szeretnék venni. Majd teszek bele rózsaszínes plédet és lehet a pelenkázótáska is lányos színű akár. :) Egy biztos, minden igényt kielégít, nem nehéz, borzasztóan praktikus és számomra megfelelő!

Ezt a sportbabakocsit ajándékba kaptuk egy nagyon kedves baráttól. Na, ez lányos a javából! :)


A Rossmannba bementünk egy csajos délelőtt Gabival és ahogy nézelődtünk, elhatároztam, hogy én innen addig ki nem megyek, amíg nem veszek valamit a kislányomnak. Így végül ő jött haza velünk. 

Az első cumi
Apával már most imádják egymást. Akkora szerelem van köztük, hogy az leírhatatlan. Valamelyik délután jött haza a munkából és nekem feküdni kellett kicsit, mert nagyon húzódott a pocak. Bal oldalról odahasalt mellém, megpuszilta, szövegelt neki egy sort majd az egész hasam szépen elindult balra. Oda gombócozta magát teljesen, ahol az apja volt. Itt nevettünk, hogy már most mennyire szereti a hangját meg a törődését. Teljesen elolvadtam ettől. 

Az unokaöcsém is eszméletlenül szereti. Kérdezte tőle mama, hogy Zsombikám, mond már meg, ki van Pancsikának a pocakjában? Összekulcsolta a kezét és közölte, hogy Luci baba és mosolygott. Azzal az ártatlan, gyermeki bájával teljesen le vett a lábamról. Majdnem pityeregtem, annyira édes volt. :) 




A barátnőim sem engem puszilnak meg vagy ölelnek át először, amikor meglátnak, hanem már nyúlnak a hasamhoz és Lucinak köszönnek először! :D :D 




Most egy kicsit majd lepihenek, mert tegnap jöttünk vissza Németországba, aztán délután kiírom a babakelengye listát téli babáknak, amit az interneten találtam. Borzasztó jó kis lista, jó részletes is, tartalmas. 

A nővéremtől és barátnőktől már kaptam jó sok babaruhát, amiket kiválogattam már és leírtam, miből mennyi van, így majd ezzel kiegészítve indulok el vásárolni. 


Készült rólunk egy pocakos fotósorozat is a napokban, ahol Luca van a főszerepben. Majd lesz még folytatása, mert nem tudtuk befejezni. :)

És igeen, tudom, az esküvői képekkel is tartozom még, de a fotós bevállalt egy hatalmas lagzit a hétvégén, így kicsit csúszik, de ígéretet kaptunk, hogy a héten meglesznek. Nem felejtettem ám el! :)

Legyen nagyon szép napotok és köszönöm, ha ezt a hosszú bejegyzésemet is végig olvastátok! :)

10 megjegyzés:

  1. Csoda, hogy megjelentek a szívecskéim. Bármit írok neked mostanában, az eltűnik. A kocsi szép, lányaim vannak, piros kocsijaink voltak, de jobb ez a sotét színu. annyi kocsidísz, takaró, bármi van, amivel csajosítani lehet, annyi pont elég lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan. Én is ugyanígy gondoltam. Gergő még nézelődne babakocsiügyben, de én már kicsikét belefáradtam, azt hiszem. Nekem ez abszolút megfelelne, nem nehéz, 3in1, de nem magamat kell győzködnöm! :)))

      Törlés
  2. Szerintem is jó választás a babakocsi Te pedig ragyogsz! Vigyázz magadra, magatokra. Puszi (gyere gyakrabban)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vigyázok, vigyázok! Igyekszem jönni többször! :))

      Törlés
  3. Rég jártam a blogon, de most örülök, hogy benéztem. Gratula, gratula és gratula. Minden szépet és jót nektek, sok egészséggel. Nagyon örülök nektek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük neked! :))

      Törlés
  4. Annyira furcsa, hogy már félidő, mert úgy érzem, csak tegnap újságoltad el, hogy hat hét. :)
    Csatlakozom az előttem szólóhoz, tényleg ragyogsz!!! :)
    Most, hogy olvastam a bejegyzésed, nem tudom, hogy foglak megölelni legközelebb. De nem leszek pocakperverz, ezt megígérem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyi? Hogy repül az idő! :)
      Vannak emberek, akiktől szívesen veszem mindezt, de vannak olyanok is, akiknél "jajj csak ne érjenek hozzám" mondat kúszik be a fejembe, amikor meglátom őket! :) :)

      Törlés