2016. szeptember 22., csütörtök

Fotók az esküvői vacsoráról

Az esküvőnk utáni családi vacsora képeit láthatjátok 

Ezt a képet azért mutatom meg, mert története van. Az esküvő előtt Gergő kèrdezte, hogy szeretnék-e kísèrő gyűrűt? Mondtam neki, hogy igen, majd annyiba maradtunk, hogy a nagy készülődés közepette szakítunk időt arra, hogy keressünk egyet. Végül elmaradt, nem volt rá se idő, se pedig lehetőség.
Ahogy elkezdődött az esküvői ceremónia, bevonultunk kèzenfogva,  a vendégek már mind vártak ránk, majd Gergő egyszer csak elővette a zsebéből ezt a kis köves gyűrűt és felhúzta az ujjamra.  A szavam elakadt és csak néztem. Az anyakönyvezető persze mondta a szövegét de én már akkor, ott pityeregtem! 11 év után is tud nekem meglepetést okozni. Egyszerűen csak néztem a gyűrűt és teljesen elolvadtam. A fogadalmamat persze nem tudtam szépen elmondani, mert sírtam közben! A boldogságtól, hogy a felesége lehetek, hogy összekötöm vele hivatalosan is az èletem! Fantasztikus èrzés volt és imádtam minden másodpercét! Leírhatatlan!!!!


Ezen a képen pont a gyűrűt csodálom a háttèrben, míg Gergő tanuja, a bátyja aláírja a papírt :)



Most jöjjenek a képek


Éljen az ifjú pár :)

A húslevest/hideg gyümölcslevest ilyen fatálak követték

Hármasban

Felül Kongó torta volt, alul pedig gyümölcsös-joghurtos

A legelső kóstoló






A beol.hu cikke

( A Gyulai Hírlapban és a Békés Megyei Hírlapban is benne voltunk. Mind a két újság el lett rakva emlékbe!)

 Készülnek a köszönőajándékok


Ezt meg a móka kedvéért :)
Egy kis segítség a fodrásznak. Előre kivasalta Gabi a hajam és itt félig kész már 

Természetesen több kép készült, a családtagokról is van bőven, de őket nem feltétlenül szeretném "kirakatba" helyezni! :) :)

6 megjegyzés:

  1. Sugárzik Rólatok a boldogság, öröm Rátok nézni! Remélem, ha egyszer lesz esküvőnk, a mi képeinkről is ez sugárzik majd. A gyűrű pedig csodaszép, pedig a férfiaknak sokszor gondot okoz a gyűrűválasztás. Sok boldogságot Nektek! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolhatodm hogy engem mennyire meglepett, amikor felhúzta az ujjamra a gyűrűt. Azóta is imádom és ha lehetne, mindig hordanám! :)
      Köszönjük szépen a kedves szavakat! :)

      Törlés
  2. Pont olyan minden, amilyen te lehetsz. Egyszerű és még is minden tökéletes. Az a torta gyönyörű! Sok boldogságot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük.
      Igen, úgy érzem, hogy minden olyan volt, amilyet szerettem volna. Nem szólt hetedhét országra, nem volt mulatás sem, de nekem mindennél többet ért így! Tökéletes volt!

      Törlés
  3. Csak azt tudom mondani, amit már mondtam neked sokszor! <3

    VálaszTörlés