2016. július 25., hétfő

A hétpecsétes titokhoz tartozó írásos beszámoló :)

A hosszú csendet általában a kínos szóval szokták illetni, de ebben az esetben ehhez szerencsére nincsen köze. :)

Inkább ahhoz van, hogy talán babonából, talán félelemből és persze aggódásból nem tettem eddig közzé a mi titkunkat. Szerettem volna addig megtartani magamnak, ameddig csak bírom, de így a 4. hónappal úgy éreztem, eljött az ideje, hogy eláruljam és egy kicsikét világgá kürtöljem.
Persze, a számomra fontos emberek már régen tudnak róla, de ők is meg lettek ám kérve, hogy csak psszt! ;)

Szóval, igen, kismama vagyok. A 16. hétbe léptem és minden a legnagyobb rendben van velem is és a KISCSAJSZIval is. Bizony, bizony, egy leányzó lakik a pociba, aki január 10-én fog megérkezni közénk és a Luca Panna nevet fogja kapni.  Az apukája január 7-én született, így azt gondolom, a legszebb születésnapi ajándékot tudom nyújtani neki majd. :)

Az 5. hétben jártam, amikor kiderült a terhességem. Onnantól kezdve el is kezdődtek a rosszullétek, majd a 8. hét után jött a hányás is, de nem volt vészes. Ezek most már teljesen el is múltak, így élvezem a várandósságot. Persze, eddig is élveztem és boldog vagyok és most is a könnyeimmel küszködve ( azok a fránya hormonok :D ) írom ezeket a sorokat.

Amikor megtudtam, hogy terhes vagyok, akkor én még otthon gyógyulgattam a műtétem után, Gergő pedig már kint volt Németországban. Mindenféleképpen személyesen akartam neki elmondani, így 2 hetet várnom kellett még, mire hazaért, de kibírtam és mindennél többet ért, amikor láttam az arcát és hallottam a hangját, amikor megtudta: Apa lesz! :)

Az életünk egy hatalmas nagy fordulatot vett, mert először is felajánlott neki a német főnöke egy német szerződést, így a magyar alkalmazás megszűnt. Más lett a rendszer már emiatt is az életünkben. Aztán jött a kicsi Bogyóka, és hogy ez még ne legyen elég, augusztus 19-én egybekelünk. :) :)

Nem unatkozunk egy másodpercet sem. Szervezünk, intézünk, telefonálunk, vizsgálatokra járunk és izgatottak vagyunk. :)

Legutóbb pénteken voltam orvosnál, ahol ezt a képet kaptuk a kislányunkról. :)



Legközelebb augusztus 18-án láthatjuk őt újra, egy nappal az esküvőnk előtt! Izgatottan várok minden egyes ultrahangot, hogy láthassam, mennyit nőtt és mennyit változott. A pocakom is lassan megindult, így már látható, hogy "KisBohóc van a fiókban"! :D :D

Még dolgozok hetente 2 napot, 3-4 órákat, de amint kényelmetlenné válik a dolog, nem megyek többet.
Szülni otthon fogok, a szomszéd nagyvárosba, mert az orvosaim is ott vannak. Nővérem is ott szült és csak pozitív tapasztalat van.

Még nincs egy babaholmink sem, egyelőre csak nézelődni kezdtem. Próbálok mindennek utána olvasni, hogy miből, melyik a legjobb és legelőnyösebb, amiben persze a testvérem is nagyon sokat tud segíteni. :)

Szóval, életem egyik legszebb időszakát élem meg!!!! :) :)

Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat és jókívánságokat, nagyon jól estek!!!!! :) :) :) :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon boldoggá tett a hír! Gratulálok, igazán szép évetek lesz! <3

    VálaszTörlés
  2. Sok örömöt, jó egészséget! Puszi:)

    VálaszTörlés
  3. Én még mindig veled együtt örülök és izgulok! :)

    VálaszTörlés