2016. április 7., csütörtök

Új társ a mindennapokban

Nagyon régóta gyűjtögettem az aprót itt kint. Igazából viccesen hangzik, de olyan, mintha a bajorok értéktelennek tartanák a fémpénzt. Az 1, 2, 5, 10, 20 és 50 centeseket rakosgattam el leginkább, de ha úgy sikerült a hónap, akkor nagyobb címleteket is félre tudtam tenni.

Közben eltelt majd' egy év és egy nagy tejfölös vödör tele lett velük. Gergővel fogadást kötöttünk, hogy mennyi van összesen, majd nekiültünk és megszámoltuk. Én nyertem, mert közelebb jártam a végeredményhez. Egy barátunk elvitte a bankba és beváltotta, majd hozzá csaptam a többi félre tett pénzemhez. 

Nagyon szerettem volna olyan dologra költeni, amiről úgy gondoltam, hogy megéri és mondjuk esetleg még a segítségemre is lenne, előrébb vinne. Sokat gondolkoztam a dolgon, mert nem sűrűn van az embernek ennyi plusz pénze. Legalábbis nekem nem! Nagy fejtörést okozott a dolog, de végül elszántam magam és megvettem életem első tükörreflexes fényképezőgépét, egy Nikon D 3300-ast.
(Nikon D3300 kit (18-105mm VR)

A születésnapom is hamarosan itt van, így ez az ajándékom! :)

(forrás: www.220volt.hu)


Régóta terveztük már egy jó gép vásárlását Gergővel. Mivel az utóbbi időben eléggé sok képet készítettem, rájöttünk, hogy valamiért nekem ez nagyon tetszik és örömöm lelem benne. Ez adott irányt. Biztosan ti is észre vettétek, hogy szinte mindenhez van képem! :D 

Így az egri kirándulásunk napján elkanyarodtunk fővárosunk felé, a Westend irányába és a 220 volt nevű üzletet kerestük fel, ahol már az előző napokban Gergő félretetette a gépet, hogy biztosan legyen. 

Kicsit nehézkesen sikerült az odajutás is, illetve a géphez jutás is, de akkor is megoldottuk és sikerült elintézzünk mindent ügyesen. Sajnos az első képek még várattak magukra, meg az aksi le volt merülve, így először töltőre kellett tenni. 

Amint jelzett a töltő, hogy kész, onnantól kezdve nem volt megállás! Nagyon nagyon sokat kell még tanulnom, mert a nulláról kezdem, hiszen sose volt még a kezemben ilyen szerkezet, de igyekszem a lehető legtöbbet kihozni magamból!

Nyomtattam ki magamnak fotós könyvet, jegyzetelek, nagyon sokat böngészek a neten és amit olvasok, azt igyekszem a gyakorlatban is kipróbálgatni. 
Addig pedig marad az automata fotózás, amikor minden beállítást a gép végez el! :)

Szeretnék nektek pár képet megmutatni, amiket már vele készítettem! A témák változatosak, mert akkor kattintottam, amikor éppen gondoltam. Nem vagyok még amatőr sem, így nem profi képek születtek, nézzétek el nekem!! 



Nekem ők a legszebbek!!! <3





Ők is! (Öcsém és Andi <3 )






Bohóckodásból jeles!!!! 


Szerelmem



Pancsis

A vacsora, volt! :)







4 megjegyzés:

  1. Aranyosak vagytok. Hasznald orommel es egeszseggel, sokaig :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm!!
      Készülj a vakuvillanásokra!!! :) ;) ♡

      Törlés