2016. április 19., kedd

Mert ez most mutiból készült :)

Vettem magamnak pár dolgot, ami feldobja a szimpla hétköznapjaimat.
Igen, ez most egy ilyen mutogatós bejegyzés lesz, mert szeretném megmutatni, hogy pár apró és olcsó dolog is milyen örömöt és jókedvet tud okozni az embernek. Legalábbis nekem biztosan!

Egy pár bejegyzéssel korábban már mutattam nektek a washi tape-eket. Akkor nem magamnak vettem őket, de annyira megtetszettek, hogy velem is jött haza pár darab. 
(3 db volt 1 euró illetve 6 db volt 1 euró)

Pár dolgot már fel is díszítettem magam körül, amiket minden nap látok és igen, mosolyt csal az arcomra, mert színes és mert én csináltam. 





A színezés azóta is az életem része. Anyukámtól kaptam ezt a relax kifestőt a múltkor, mikor a műtétemre készültünk, ami elmaradt

Pár kedvenc kép belőle

Félkész darabok

Cicufer

Ez otthon vár most. Anyukám ismét vett nekem egyet
(Egy darabig most bőven lesz mit színeznem)


Ez most jött velem haza, szombaton.






Ezek itt pedig Staedler színes ceruzák és 1 db fehér, zselés toll
Ha már vannak színezők, legyenek ceruzák is :)
(félredobált apróból vettem)

Az összes 


Tárolókból, dobozokból sosincs elég. Minden doboz, mérettől és típustól függetlenül 1 euró


Körömlakkok vannak a nagyokban, a kicsiben meg a fenti dekorszalagok


Azért örülök neki, hogy hozzá tudok jutni ilyen dolgokhoz is. Nekem megkönnyítik kicsit az életemet. Nem mellékesen pedig jó rájuk nézni, feldobnak! :) :) 

2 megjegyzés: