2016. április 21., csütörtök

A 28. évem

"Harminckét éves lettem én - meglepetés e költemény csecse becse: ajándék..."

Ja, neeeeem, csak 18(+10)! ;)

Na persze nem akarok én annyira előre szaladni, hogy már 32 legyek. Ez a 28 pontosan jó így, ahogy van és remélem marad is. :) 


Tegnap volt a születésnapom, de még most is sokan gondolnak rám, kedvesek az emberek.


Szerda reggel a félhomályba botorkáltam ki a konyhába és az asztalon ez várt.

Reggeli közben csináltam magamról pár képet, hogy milyen vagyok 28 évesen, de rá kellett jönnöm, hogy ugyanolyan, mint 27 évesen!! :D :D :D



Majd munka közben a két főnököm összefogott és énekelve látogattak meg és adták át a borítékot, amiben egy beváltható kupon volt egy görög étterembe, ami nem régen nyílt itt Parkstettenben.



Délután is velük voltam. Itt van a lakásunk előtt egy játszótér és elhívtak röplabdázni, ahol megismertem még pár embert és ott is nagyon sokan köszöntöttek. Anke elmondta akinek csak tehette, hogy milyen nap van. Itt kint nagyon nagy jelentőséget tulajdonítanak a születésnapoknak. Furcsa is volt ennyire a középpontban lenni, de jó érzés volt.

A késő délutánt pedig már Gergővel töltöttem. Volt mini torta, csokievés, fotózkodás és persze a bohóckodás sem maradhatott ki. Este megittunk 1-1 pohár bort is zárásnak.

Kívántam

Elfújtam


Befaltam

Jöhet a következőő



"Hm, ez vajon milyen lehet?"

Na és életem eddigi legjobban sikerült képe ez, azt hiszem!!!! :D :D 
Muszáj megmutatnom, mert nem vagyok én ám azért olyan felnőtt, mert 28 lettem! :) 
A bohóckodás mondjuk időtálló :P

Úristen, de öreeeeg

Na jó, ennyi még belefér! :D

Készült normális kép is. Kemény 1 db :D

A nagyon gyagyák

Huuu, te ez tényleg nagyon öreg :D

Puszii ♡

Kicsi Pancsiii


Pénteken délután indulunk haza, Gyulára és Gergő kitalálta, hogy legyen egy kis ünneplés otthon, így meghívott tegnap késő este pár embert és szombaton délután velük leszünk. Fura ez tőle, nem szokott ilyen lenni, de nagyon jól esett, hogy így gondolt rám minden téren! <3

Szép volt a tegnapi napom! :)

Ui.: Én még most ünneplek, mert annyira pörgök, hogy nem lehet lelőni!!!

2 megjegyzés:

  1. Juj, Boldog szülinapooooooooooooooooooot utólag is!!!!! puszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöööööööööm!!!!!!!! <3 <3 <3
      Pusziii! :)

      Törlés