2016. március 3., csütörtök

SzabadnapON

Ma nem kell mennem egyik helyre sem takarítani, így ez a nap a saját lakásunk takarításáról fog szólni, csak hogy el ne felejtsem, hogyan is kell ezt csinálni.


DE mielőtt nagy erővel belevetném magam és szétpakolnék mindent, ami mozdítható, gondoltam beköszönök és elmesélem hogy is vagyok. :)

Helyzetjelentés: már csak orrhangom van és ömlik belőlem a t....y, igen, az. Köhintek még egyszer egyszer, ami eléggé csúnya, mert felszakadt de már az is múlik végre. A teát végre elhagyhattam és a gyógyszer sem kell már. Vitamint kellene szednem, de nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én olyan éhes vagyok, mióta eszem, hogy egyszerűen nem értem. Konkrétan nekem farkas éhséget kreált az Eurovit Multilong. Tény, nem vagyok fáradt és biztos, hogy nagyon jót is tesz, főleg így a műtétem előtt, de ezt az éhséget le kell küzdenem valahogy, mert 3 kilót híztam már. Jó, persze nem egy hét alatt, de nem szeretnék többet. Eszek majd sok sok zöldséget, aztán meg....



Reggelire gyümölcstálat ettem. Narancs, kivi és eper társaságában. Tegnap vettük az epret és óriásiak. Jó, nem az a legfinomabb fajta, de teljesen ehető volt. Megmutatom mekkorák voltak a dobozban.


Igyekszem itthon mindig tartani valamilyen gyümölcsöt és a Kauflandba nagyon sokszor szoktak hatalmas akciókat tartani. A múltkor 150 ft volt az áfonya és a málna is. Két-két dobozzal veszek ilyenkor és vagy magában vagy pedig bólé formájában megesszük. Kint hagyom az asztalon őket, mert így Gergő szeme előtt vannak és ha jön megy a lakásba akkor bekap egy-egy szemet.


Nem vagyok kávézós fajta, de az utóbbi időben eléggé rászoktam. Így visszagondolva, az ünnepek alatt kezdtem én el ennyire iszogatni. A nővéreméknél eléggé komoly kávégép van és ők mindig főznek nekünk. Szóval ezzel azt akartam mondani, hogy a kis reggeli kávémat is megittam már. 

A sütőt bekentem sütőtisztítóval, ami Amway-es és az anyukám erre esküszik, hogy a világ legjobb szere. Kipróbálom, de az tuti, hogy eléggé büdös. Fél órát hagytam állni, most megyek és lemosom. Kíváncsi leszek rá. :)

Legyen csodás napotok! 
Virtuális ölelés mindenkinek!

ui.: A mai nap támogatója a MegaDanceRádió
http://www.popularis.hu/radio/megadance/
Nagyon jó kis retro zenéket adnak és most ez nekem nagyon tetszik ;)


2 megjegyzés:

  1. Jobbulást! Képzeld én hajnalban takarítottam :D :D :D mivel korán kelek, akkor kávézom és nem bírtam ki, nekiálltam. úgy hogy ha hazaérek, akkor már csak mosnom kell és végre nekiállni a ruháimat kiválogatni. Hajrá, takarítás! Szép napot. A gyümölcssalátád nagyon hasonlít az enyémre:)

    VálaszTörlés
  2. Szemeztem itthoni eperrel. Mármint, a boltban, de nem győzött meg. Sem a mérete, sem az ára. Mind a kettő túl nagy. :) Majd, ha szezonja lesz. :)
    Vitaminra inni szoktam. De mint egy gödény.
    Egy kalappal a takarításhoz!!!

    VálaszTörlés