2016. március 7., hétfő

Star Wars- BB 8-DIY

Dóri barátnőm nagyon szereti az új kis droidot a legújabb SW filmből.
Tény, hogy nagyon aranyos robot, a hangját is nagyon szeretem.
Maga a film azonban nem tartozik a kedvenceim közé, de azért tudom, hogy mi, merre, hogyan.
Az első részek nekem az igazi Star Wars. :)

Aztán beköszöntött egy jeles nap. Little Miss D.  :D szülinapos volt. Sajnos aznap nem tudtunk együtt lenni, de utólag minden egyes percet bepótoltunk .

Sokat gondolkoztam, hogy mi legyen az ajándéka. Nagyon szerettem volna valamit készíteni neki és nem csak vásárolni. Így sokkal személyesebb az ajándékozás. Nagyon jó bármit is adni neki, mert mindent szívesen fogad és mindennek nagyon tud örülni.
Aztán addig addig keresgéltem, amíg rá nem akadtam, hogy el lehet készíteni otthon is ezt a kis droidot. Gyorsan összeírtam, mi kell hozzá és irány a bolt. Akkora szerencsém volt, hogy mindent megkaptam hozzá!!!!

Nagy lendülettel és lelkesedéssel álltam neki. Terveztem, rajzoltam, ragasztottam, festettem és izgatottan vártam a végeredményt.

Persze bohóckodtam is közbe. Nem állt szándékomban megenni a ragasztót! :)



A testének nagyon sok idő kellett,mire megszáradt. Majdnem 2 napig lógótt a radiátor felett. A fejét kétszer csináltam meg, mert az első az kis nyomi lett! :)

Minden egyes percét élveztem és olyan gyorsan és jól teltek az óráim így. Lekötött, kikapcsolt, kellemes volt a hasznossal. :)

Az átadásnál én sokkal jobban izgultam, mint ő. Végig azt mondogattam, hogy óvatosan nyissa ki!! :D

A végeredmény mindent megért. Az arcáról mindent le lehetett olvasni. ♡


Én voltam akkor a legboldogabb ember, vagy csak utánad Dóri?? ;)

 BB-8


Hangot sajnos nem tud kiadni és mozogni se mozog úgy, ahogy a filmben, de mi ezt is okosan megoldottuk. Lejátszottuk telefonról a hangját és Dóri közben mozgatta. Ideális baratnői kapcsolat a miénk. Egyformán gyagyuszok vagyunk!!! ;) :) ;)

2 megjegyzés:

  1. BB volt a legboldogabb, mert létre-, majd hazajött. :D:D:D
    Nagyon ügyes kezed van, és igen. Nem vagyunk normálisak. De ez így van jól!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeen. Azóta pedig ő a legboldogabb kis droid, mert veled élhet!!! :) ;)
      Én meg azért, mert vagy nekem!! ♡

      Törlés