2016. március 6., vasárnap

Hétvégi kikapcsolódás-Puzzle és egy kis érdekesség

Az idő továbbra is borzasztó. Esik és esik majd felszárad és megint esik. 
Tegnap végre kisütött a nap. Ki is készítettem a napszemüvegem, hogy a délutáni vásárlás közben besétálunk a városba kicsit, de mire elindultunk, addigra eltűntek a sugarak és újra szürke lett minden.
Ugyan a kerékpározás még a jó idő esetén is tabu lenne nekem, mert még mindig beteg vagyok, de azért a napsütés igazán jól esne már végre.

A négy fal között pedig mit is tud kezdeni magával az ember?
Olvas, főz, süt, filmet néz....vagy puzzlet rak. Régóta ott porosodott már ez a doboz a sarokban. Nem is tudom megmondani, hogy mikor vettem. Anno a keretet megcsináltam, de tovább nem raktam. Este előkerült újra és ma délelőtt be is fejeztem.
3 db hiányzott a végére. Itt morogtam magamban, hogy nem igaz, hogy ilyen hanyag vagyok, hogy három darabot is elkutyulok. Aztán morogtam, hogy mi van, ha a cég rontotta el a csomagolást?! Végül aztán a tábla környékén rendet raktam és ott lapult elbújva alatta. Teljes az összkép! :)




Jó pár puzzlet kiraktam már eddigi életem során. Itt a blogon is mutattam belőlük már egyet, egyet.
Kis visszatekintés:
Fordított puzzle
Oroszlános puzzle
Minyonos puzzle ( Azóta se raktam ki. Most öcsémék próbálkoznak vele)
Még egy fordított ( Júj, milyen pincurka volt Zsombi ♡)

32 000 darabos puzzle???? What????
Az Instagrammon most fedeztem fel egy olyan kávézót, ahol az asztalokon ilyen nagyméretű puzzle-ok vannak kiterítve és amíg kávéznak az emberek, lehet rakosgatni.
Rákerestem és olyan 600 euró körül mozognak az ilyen méretűek az amazonon. Aztahétmeganyolcszázát!!

65 000 ft-ért egy magyar honlapon is találtam, ami New York városát ábrázolja. Pontosan 32256 darabból áll, 5 méter széles és majdnem 2 méter magas! (Link)

És persze a világ legnagyobb puzzle-ja sem piskóta
A világ legnagyobb puzzle-ja
Gyönyörű!!!!!!

A kaleido puzzlet is most ismertem meg. Szeretnék egy olyat!!! :D :D

("...E kirakók darabjain nem egy kép darabjai láthatóak, hanem a kirakó elemeinek alakja, illetve az egymás mellé rendezett elemek hordoznak valamilyen esztétikai értéket, alkotnak valamilyen mintát. Az ilyen kirakóknál az a fő kihívás, hogy a keretben elférjen a játék az összes darabja, illetve a látvány esztétikus legyen..." forrás: Wikipédia)


Na, de most nagy bajban vagyok, mivel olyan gyorsan kiraktam, hogy a napom hátralevő része üres járat. A húsleves fő, a konyhában rend van, Gergő internetezik. Vettem ki túrót a fagyasztóból, de idő, mire kiolvad. Egy egyszerű túrós torta lesz, aminek a tetejét tele pakolom majd gyümölccsel. :)
Megyek, keresnem kell valami elfoglaltságot!

Kellemes vasárnapot mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a puzzle. :)
    Viszont a világ legnagyobbja... waaaaaa... meddig raknánk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, biztos jó sok időbe telne, de én azért bevállalnám szívesen.

      Törlés