2016. február 29., hétfő

Állapotjelentés

Azt hiszem, Dóri barátnőm egyik idegörlős posztja olyan szinten idevág, hogy megosztom veletek is: Idegörlő beteg dolgok

Érdemes végig olvasni, mert annyira találóak, hogy megmosolyogtat.

Nálam is pontosan  ugyanezen jelenségek találhatóak meg jelen pillanatban, leszámítva a wc ölelgetős részeket, mert szerencsére elkerült, még.

Azonban az orrom szépséges piros színt vett fel, amin még a piros neogranormon sem nagyon tud segíteni, pedig direkt aloe verás, pihe puha, ilyen esetekre kifejlesztett zsebkendőm van.

Hangon kellemesen bugó és szexi, persze a mókásabbik értelemben. :)

Köhögök, ami éppen most szakad fel, szóval kisgyerekriogató hörgésnek tűnhet.

A fülem hol be van dugulva, hol szimplán nem hallok.

A mozgásom már egészen koordinált, szóval beszámítható vagyok már nagyjából.

Mindezen jelenségeknek köszönhetően a 4 fal közé voltam, vagyok zárva és Gergő természetesen szolidaritást vállalt velem a hétvégén, így Harry Potter maratont tartottunk. Kaptam isteni finom húslevest vasárnap, aminek éreztem az ízét, így nekem ez nagy siker volt. *

Holnap elvileg mennem kéne dolgozni, de ha nem érzek javulást, akkor azt hiszem, kihagyom még. Elég nehézkes a levegővétel és nem hiszem, hogy egy 3 szintes családi ház kitakarítása nagyban hozzájárulna a gyógyulásomhoz.

A mai napra nem tervezek semmit, mert nem biztos, hogy bármit is meg tudok csinálni. Ami eszembe jut majd aktuálisan és úgy érzem, hogy menne, akkor hozzá fogok.

Az alvással kéne még kibékülni és akkor talán egész elfogadható lenne a dolog. Hajnalban 2-3 órákat vígan fent vagyok és nézegetem a sötét plafont, mert odáig nem terjed már, hogy csendbe kilopózva leüljek egy könnyvel a kezembe a nappaliba. Hát igen, ezt most a sok sok sok t...nyra fogom, ami az agyamban van. ;)

Ahogy kinézek, süt a nap, de sajnos az időjárásjelentés szerint csak 4 fok van még. A tegnapi 1 fokhoz képest azért ez haladás, viszont 8 foknál többet nem jósol, így marad a radiátor mellőli, ablakon keresztüli napozás. Több, mint a semmi.

Most megyek  eszek egy tál gyümölcsöt, beveszem a vitaminomat és megnézem az Oscar díj átadását! :)


* Szerencse, hogy most nem az a fajta megfázás kapott el, amikor se illatok, se ízek. Akkor azt hiszem, hogy élni se lenne kedvem...

2 megjegyzés: