2016. január 5., kedd

Zsombor 1 éves lett

"Aprócska vagy, mint egy tökmag,
de a hatalmad mégis tök nagy.
Ezt ne felejtsd el, hogy te is hős vagy, 
Kisember, ne felejtsd el!"


Ugyan november 2-án, de bizony eltelt egy év és az én kis imádnivalóm 1 éves lett.
Az elmúlt egy évben annyi érzést, élményt és boldogságot adott nekem a kisember, hogy szavakba nem lehet önteni. Soha nem gondoltam, hogy így is lehet valakit szeretni, ennyire.

Igaz, "csak" az unokaöcsém, de nekem ő a mindenem és rettenetesen utálom, amikor csak képeket látok róla 6 hétig vagy videókat. Lemaradok annyi mindenről és mérges vagyok. Nagyon szeretnék minél többet mellette lenni. A legnagyobb félelmem minden visszautazás alkalmával, hogy el fog felejteni.

Na de nyafogás helyett beszéljenek a képek!

Az ünnepelttel

Nővérem készítette

Pasik

Anyucival

 Nagyon szeretek kicsomagolni


Huncutom (A kicsi, nem a nagy)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése