2016. január 23., szombat

Titkos kertem újabb szeletkéi

Volt 1 hónap kihagyás, hogy nem nyúltam a könyvemhez. Ennek több oka is volt. Otthon voltunk 3 hetet és olyankor ki az, aki leülne rajzolgatni, amikor ott a család, menni kell csavarogni és moziba meg szórakozni, barátokkal találkozni. Szóval, kicsit elmaradoztam, de úgy vagyok vele, hogy így tovább kitart. :)

A napokban azonban újra a kezeim közé került és megint elkapott rendesen. Már tudom is, hogy melyiket fogom elkezdni, már nyitva van ott a könyv tegnap óta! :)

Addig mutatok három elkészült művet.






Az Instagrammon rengetegen mutatják meg a saját alkotásaikat. Ámulok és bámulok, hogy miket képesek kihozni az emberek pár színes ceruzával ezekből a rajzokból.
De elég, ha beírjuk a keresőbe, hogy Titkos kert vagy Secret garden és szebbnél szebb csodákat láthatunk.
Én ugyan nem vagyok se művész, se mester, de élvezem és jól esik ránézni az elkészült képekre.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szepek. En is imadom. Fb-on is van oldala a konyvnek, ott is lehet kovetni.
    Szeretem a tulipanos oldalad :)

    VálaszTörlés
  2. Valóban nagyon jó hátteret adtál az oldaladnak, gratula!)
    A kis terebélyes fa nagyon tetszik!
    Sok sikert a színezéshez!

    VálaszTörlés