2015. december 13., vasárnap

Felnőtt kifestők

Az ember nem is gondolná, hogy felnőtt fejjel még mindig le tud ülni és képes szinezni. Pedig bizony ez így van.
Az Amazon TOP 20-as eladási listáján az elsők között szerepel 2 felnőtt kifestő is.

Kikapcsol, pihentet, lenyugtat és mindemellett kiengedheted a fantáziádat és kreatív lehetsz!

A Mikulás idèn úgy gondolta, megèrdemlem, így szombat reggel ahogyan kiléptem a szobàmból, ez a látvány fogadott:


Nem gondoltam volna, hogy bàrmi is lapulni fog a csizmimen. Csak álltam előtte és nèztem. Nem mozdultam, csak bàmultam ès éreztem, könnyek szöknek a szemembe. Jó pár perc kellett, hogy èszhez tèrjek.
A következő mozdulattal a telefonomért nyúltam és képet készítettem majd letérdeltem és a kezembe vettem.
Ott ültem a folyosón a cipők között és lapozgattam. Éreztem, nagyon fogom szeretni.

Nem voltam felkészülve ceruzaügyileg, így egy 4 színű tűfilccel kezdtem el először, csak ez volt itthon. A szokásos színekre gondolva az első mozdulatom az volt, hogy elkezdtem zöldre festeni a levelet majd megszólalt egy hang bennem: "Ugyan, rugaszkodj el a valóságtól!" Aztán kezdtem el más színvilágra összpontosítani.

Majd még aznap délután vettünk nekem még csillogós zselés tollat, színes ceruzákat.

Az első elkészült színezés:

Majd a következők:

 
 Mire nem jó a nyújtódeszka, igaz?
 

A soron következők:


Tegnap egy újabb adag toll és ceruza jött velem haza hegyezővel és radírral együtt. 
Egyetlen egyet szeretnék még, az a Stabilo 25 színű tűfilce, amibe a színek fantasztikusan vibrálóak. 



Nagyon sokat segít nekem abban, hogy kikapcsoljak kicsit és elengedjem magam!
Kellemetlen időszakon vagyok túl és a következő sem lesz olyan nagyon egyszerű, (ezekről később) de ennek segítségével úgy érzem, mintha kicsit könnyebb lenne.

Amikor kész lett az első, akkor nem voltam elégedett. Hozzá is fogtam a másodikhoz aztán a harmadikhoz és elindult a lavina. 
Mindegyik egyre jobban tetszik és különleges érzés ránézni az elkészült képekre!

Mindenkinek merem ajánlani!!!!


10 megjegyzés:

  1. Nekem is ez van meg, - de hisz tudod, láttad is a FB-n. Nagyon szeretem. Azóta rengeteg ceruzát és filctollat vettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam,igen igen! :)
      Ez egy ördögi kör a ceruzák tekintetében! ;)

      Törlés
  2. Egyébbként örülök, hogy írtál♥

    VálaszTörlés
  3. Ó, én is nagyon szeretem a felnőtt színezőket, nekem japán mintás van, nagyon ki tud kapcsolni :) Csak győzze az ember színes ceruzával :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézegettem én is több fajtát is. Fejős Éva színezője is nagyon tetszik, de egyelőre ezzel szeretnék végezni.
      A ceruzák meg hát, nagyon fogynak már most! :)

      Törlés
  4. Amit írtam is már neked, először hülyeségnek tartottam. tényleg, komolyan. Aztán rájöttem, hogy akár terápiának is remek ötlet.
    Azért a Faber-Castell készletért csorog a nyálam. :)
    Valahol már nagyon szeretnék egy ilyen színezőt.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is ez van meg. Szuper jo dolog, en is mar a filcre varok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szoktam nézegetni, mások hogyan színezik ki és ámulok bámulok rajtuk. Gyönyörű képeket varázsolnak belőlük.
      Remélem otthon fogok majd találni filcet.
      Te mivel színezel még?

      Törlés