2015. december 18., péntek

Csajos napok

Míg otthon vártam az eredményre, addig Dóri ♥ meglátogatott és Gyulán aludt! :)
Nagyon örültem neki, hogy eljött és annak meg még jobban, hogy ott is aludt! Jó sokat beszélgettünk az élet nagy dolgairól.

Nagyon finomakat ettünk 

 és ittunk, 

sütiztünk, kávéztunk, 




sétáltunk, könyvet vettünk, vásároltunk!

Az időjárás nem volt annyira kegyes hozzánk, de mit számít nekünk eső vagy hideg, hiszen együtt lehettünk!
Olyan gyorsan eltelt az idő, hogy már azon kaptuk magunkat, hogy ül a buszon és papírzsepivel törölgetem könnyes szemeim, mert búcsúzkodtunk!
Megbeszéltük, hogy sűrűbben kéne ilyen programot szervezni, mert ő is kizökkent kicsit a mindennapjaiból és nekem is nagyon jól esett a társasága.
Mind a ketten nehéz időszakon vagyunk túl, de szerintem elmondhatom, hogy sokat tudtunk segíteni egymásnak!

Pár kevésbé kompromittáló kép még :D


Hm,hm, mit is mondjak otthon, hol vagyok?! :D

Én esküszöm, hogy semmi rosszat nem csináltam! Nem én voltam! :D 


A többi kép pedig megmaradunk nekünk, egy eldugott kis mappába és amikor 50 év múlva visszanézzük, lesz min jókat nevetni! ;)

Köszönöm, hogy eljöttél. Váárrrrllaaaaak visszaaaaa!!!!! 

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm ezt a két napot!!!!
    Most nem, mert TE JÖSSZ HOZZÁM!!!!!!! :D <3

    VálaszTörlés
  2. Aranyosak vagytok együtt, örülök, hogy jól éreztétek magatokat ^^

    VálaszTörlés