2015. október 17., szombat

Körömnyomda

Volt egy rövidebb időszak, amikor nem tudtam lakkozni, mert belenyúltam valamibe, ami beszaladt a körmöm alá és elvált a bőrömtől. Nem fájt, csak akkor, de mivel sérült volt, így nem akartam befedni semmilyen anyaggal, hátha gyorsabban gyógyul.
Azóta eltelt egy kis idő és többször is nyomdáztam már. Nem a legtökéletesebbek és a képek sem művészi beállításúak,de azért szívesen megmutatom nektek. Ja és persze a lakkozások sem profik! :)

Ez van most fent, de sajnos kicsit megkopott. Mosogatás...
Idáig ez a kedvencem!!!



Imádom a csillagmintákat. 
☆☆☆


Valamint a múltkor meséltem nektek, hogy lett egy új lemezem, amit próbálgatok hűségesen. Ezek a minták is már arról vannak!


Moyou és Essence nyomdázóm is van. Az előbbi kicsit komolyabb felszerelés már de vannak bizonyos minták, amik csak az Essence nyomijával működnek! :)

A másik dolog, amire még teljesen rákattantam, az a reverse stamping vagyis színezik a mintákat és valami gyönyörűségeket kreálnak a körmeikre. Mutatok videót:




Nagyon nagyon tetszenek ezek a színes minták és holnap én is meg fogom próbálni valamelyik lemezemmel, mert nagyon piszkálja a fantáziámat!

Jövök majd és mutatok képeket  ( ha vállalható lesz)! :) :)


5 megjegyzés:

  1. Végignéztem az első videót. Kész vagyok. 21éve lakkozom a körmeimet, de ilyennel nem bírnék szenvedni. Nekem ez macera.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először én is azt hittem, hogy macera,de tegnap este műkörmökön kipróbáltam mind a két technikát. Hidd el, hogy csak egy kicsivel több idő, mint a sima lakkozás.
      Csak legyen jóóó sok szín, hogy lehessen variálni, ami nekem még nincs. :(

      Törlés
  2. Pancsikám remélem nem azért tűntél el, mert baj van?
    Hiányolunk, látod?))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen nektek!
      Hamarosan èrkezem csak még gyűjtögetek kicsit ötleteket! :) ;) ♡

      Törlés