2015. október 8., csütörtök

A nők



A nők nem azért bizonytalanabbak érzelmileg, mert tökéletlenek lennének. Ó, dehogy is. A nők hangulatváltásainak az a titka, hogy túl sokat fognak föl a világból, túl sok érzést élnek meg a környezetükből. Egyszerűen nem tudnak mit kezdeni a sok különféle hatással. S amikor kiborulnak, amikor túl nagy bennük a káosz és az érzelmi hullámzás, elég, ha csak a válladba fúrják a fejüket, elég, ha csak átöleled őket. Te, a férfi, pusztán a jelenléteddel el tudod simítani a feszültséget.

A. J. Christian

8 megjegyzés:

  1. Pancsi titkon remélem, hogy most már rövidesen ki tudod magadat hozni ebből a "mélyrepűlésből".!!!!!!!!
    Bármiben, bármilyen formában tudok rajtad segíteni, akkor jelezd!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már a mélyrepülés véget ért. Stagnálás időszaka van.
      Betegség és a rossz idő miatt még kerékpározni sem jutok el, de már jobban vagyok!Sokkal jobban! Köszönöm az aggódást és a kedves szavakat! Össze fogom szedni magam nagyon hamar!!!!!! :) :) ♥

      Törlés
  2. Ez valóban igaz, viszont csatlakozom az előttem szólóhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszettek ezek a sorok, ezért is osztottam meg veletek, mert valóban így is gondolom!

      Törlés
  3. Nagyon szép gondolat. Bár ami szerintem nagyon fontos, hogy magunk miatt és magunktól tudjunk talpra állni. Az meg csak jó, ha van, aki kezet nyújtson felénk, hogy felsegítsen minket ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ♥ Igen, magunktól. Ezen dolgozom most erőteljesen. Ha segítség kell, nyúlok a segítő kezek után! ♥

      Törlés