2015. szeptember 8., kedd

Alvászavarok

(Demotiváló)

Nagyon sok ember küszködik alvászavarral, alvási nehézségekkel. Én nagyon jó alvó voltam egészen 5 nappal ezelőttig. Soha nem is tudtam még csak elképzelni sem, milyen lehet éjszakákon át forgolódni, vergődni. A legtöbb esetben simán végig is aludtam az estéket felkelés nélkül.
A jelen helyzetem viszont erősen mást mutat! 
Biztosra veszem, hogy mindez azért van mert napok kérdése és végre megyünk haza.
Túl sok minden kattog a fejembe, állandóan pörög az agyam, képtelen vagyok megnyugodni. Éjszaka többször fent vagyok. Nézem, hány óra van. Aztán azon agyalok, hogy mikor kelek. 
Ha álmodok, képes vagyok azon is elgondolkozni hajnalban. 

Teáztam már lefekvés előtt, hátha segít. Próbáltam egy pohár bort is elszürcsölgetni. A sört ajánlották még de nem bírom meginni. Napközben érzem, hogy kicsit fáradt vagyok, ledőlnék, de akkor sem tudok aludni. 

Tudom, ez még nem számít zavarnak és nem betegség, de azt hiszem, hogy most már megtudom érteni azokat az embereket, akik nem tudnak aludni és nagy karikákkal a szemük alatt mennek be a munkahelyükre vagy bevásárolni. 
Borzasztó érzés és nagyon remélem, hogy ott mindez szépen eltűnik és nyoma sem marad!!! 

4 megjegyzés:

  1. Én gyerekkorom óta nem szeretek aludni. Keveset is alszom, átlag 6 órát, hétvégén se többet. Alig várom a hajnalt, hogy négy körül felkelhessek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már lassan másfél órája fent vagyok! Nekem az szokatlan!

      Évente párszor előfordul, hogy a pènteki munkanap után lefekszünk és hajnali 1-2 körül indulunk haza. Akkor én is várom, hogy felkelhessek! :)

      Törlés
  2. Rettenetes alvó vagyok. :( Viszont most már két hete szedem a Valeriana Relaxot és nagyon jó.:) Végre kipihenten ébredek és éjszaka nem riadok fel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van itthon. Én akkor használom, amikor már nagyon nem bírom a kintlétet és nagyon nagyon mennék haza!
      Nem is gondoltam, hogy erre is jó lehet! :)
      Köszönöm!

      Törlés