2015. augusztus 1., szombat

Budapest, Budapest, de csodás

Igen, igen, igeeen!! Végre újra találkoztunk Dóriékkal!!!!! :)
Majdhogynem az utolsó pillanatban dőlt el, hogy melyik nap is lesz jó a találkozóra, de sikerült összehozni.
Csütörtökön reggel bevágódtunk az autóba és útnak indultunk.



Még a borongós idő sem tántorított el minket!


Dóri már várt minket a lakás előtt, majd beinvitáltak minket egy kávéra.
Volt ám ajándékozás is, mivel én nyertem meg az ajándékcsomagot a blogos játékában, így személyesen vehettem át azt! :)


Ő is a csomagba volt mèg! :)

(Csokoládét is kaptunk, de az lemaradt a képről!)

Elindultunk és buszoztunk, metróztunk majd a Westendbe ebédeltünk egyet. Dóri bekeményített és seperc alatt szerzett nekünk asztalt, hogy ülve tudjuk elfogyasztani az ételt. :D
Majd megtámadtuk a Jono Yogo nevű joghurtbár helyszínét, ahol magunk "csapoltuk" a joghurtot, majd olyan feltétet tettünk rá, amit csak megkívántunk. A mi pohárkánkba natúr-cukormentes, almás pite, meggy, áfonyás került egy kis gyümölccsel, tejberizzsel és egy narancsos macaronnal.






Majd később leragadtam a Nailland standjánál, ahol a nővéremnek és jómagamnak vásároltam Moyou termékeket. :) Elég rendesen elidőztem itt, de sikerült mindent beszerezni.
Volt segítségem is!


Gergő vásárolt magának a Tisza boltban egy övtáskát, mert a mostani táskája már eléggé ramaty állapotban volt.

Aztán pedig a Kopaszi-gát volt a cél.
Gyönyörű hely. Soha nem jártam még ott, mindig csak hallgattam, ahogy az ismerőseim beszélnek róla. Megérte oda elmenni, mert Gergőnek is nagyon nagyon tetszett. Nyugodt, csendes része Pestnek, sok sok bárral és étteremmel. A Laguna Beach-nél ültünk le, majd egy kis koktélozás, üdítőzés, kávézás után ott is vacsoráztunk és sokat beszélgettünk, nevettünk.







<3






Sajnos olyan nagyon gyorsan eltelt ez a nap, hogy fel se fogtuk, mi történik, de már jönni is kellett haza. Fájó szívvel búcsúzkodtunk és megbeszéltük, szeptemberbe ők jönnek hozzánk! ;)

Nagyon jól éreztük magunkat és köszönjük nektek ezt a csodás napot!!!!!
Várom a szeptembert!!!! <3


8 megjegyzés:

  1. A hátrafelé vigyorgós képed a legjobb!!! ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nekem is az tetszik a legjobban!
      Nagyon jó volt a fotósom is! :)

      Törlés
  2. Jaj, ne is mondd, én már most várom a szeptembert. :D Örültem, hogy itt voltatok, meg annak is, hogy jó idő lett a végére. :) <3

    VálaszTörlés
  3. Ooo de jó lehetett!:)
    Remélem egyszer sikerül majd egy esetleges 3-as találkozót összehozni:)
    A Laguna Beach egy nagyon jó hely^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó volt!
      Én nagyon örülnék egy hármas találkozónak, bàrmikor! :)

      Törlés
    2. Nagyon jó volt!
      Én nagyon örülnék egy hármas találkozónak, bàrmikor! :)

      Törlés
    3. Nagyon jó volt!
      Én nagyon örülnék egy hármas találkozónak, bàrmikor! :)

      Törlés