2015. augusztus 30., vasárnap

Azok a régi, szép idők

Tudom, én még CSAK 27 éves vagyok és sok mindent nem tudok még, de egyet igen. Nekem is volt gyerekkorom és nagyon jó volt!!!!

Íme néhány bizonyítéka annak, hogy 27 évesen is lehetnek emlékeim a régi, szép időkről!!! :)


A nővéremmel nagyon profik voltunk ebben!




A francia drazsé volt a mindenem!
Nektek?





Nagyon szerettem tüskézni is




A mai napig meg van még a Gazdálkodj okosan! társasjátékunk


Hogy én hogy utáltam ezt a sapkát...

Ahol csak lehetett, bunkert építettünk, de a kedvenc az a nagyiék szilvafája alatti gödör volt!



Érdemes megkeresni őket, mert rengeteg régi, retro képet, zenét, videót tesznek fel!!! :)





7 megjegyzés:

  1. Arról a tüskés játékról nekem az maradt meg legjobban, hogy milyen rossz volt rálépni meztelen talppal. :)

    VálaszTörlés
  2. A hugo hami evekig a kedvencem volt, ma bekas valtozatban jatszanak vele a fiaim, csak sajna nem olyan massziv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A hugo hami eszembe se jutott. Mármint hogy ez volt a neve!! :)

      Törlés
  3. A hugo hami evekig a kedvencem volt, ma bekas valtozatban jatszanak vele a fiaim, csak sajna nem olyan massziv.

    VálaszTörlés
  4. Éppen most gazdálkodj okosan társasjátékoztunk nyaralás közben a Balatonon :) Még mindig jó ez a játék, fiam is szereti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem még a mai napig is! :)
      Kicsit megtanít a pénzzel is bánni, beosztani azt! :)

      Törlés