2015. június 24., szerda

Mission: Impossible

Na igen, néha én is elgondolkozom azon, hogy normális vagyok-e vagy csak pillangók röpködnek a fejemben.

Tudjátok, nagyon szeretem a Minionokat. Ez a bejegyzés is erről szólt.
Csak halkan megsúgom, azóta van még egy fekete pólóm is... :D

Szóval elmentünk otthon bevásárolni és már olyan messziről kiszúrtam, amennyire csak az emberi szem ellát. :)


Igen, lehetetlen puzzle. Nem tudom, hogy miért gondoltam, hogy nekem ez menni fog. Talán az oroszlán után.

Bele fogtam, de két óra szöszölés után odáig jutottam csak, hogy meg van a keret és kiszedegettem a szemeket, szájakat, kezeket és a G betűket. Nem nagy teljesítmény. Egyelőre fogalmam sincs, hogy hogyan folytassam tovább. 



Ennyi szem még sosem nézett rám egyszerre :D :D



Itt ülök vele szembe és nem tudom eldönteni, hogy hogyan tovább! :D

9 megjegyzés:

  1. Hajra, varjuk az eredmenyt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 100 év múlva talán készen is lesz! :)

      Törlés
  2. Hajrá hajrá, drukkolok nagyon! :) Azért a végén a tiszta munkaidőre kíváncsi lennék, ha tudsz majd ilyen információval szolgálni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Ez egy jó ötlet. Majd jegyzetelem,hogy mennyit szöszölök vele. 
      Egy év múlva jelentkezem! :D :D

      Törlés
  3. Minyonoook:D De jó!:) Szereznem kell nekem is:)
    Sok sikert a kirakásához!:)

    VálaszTörlés