2015. június 29., hétfő

Ha....egyszer....nászútra...bárkinek ♥

Valahol láttam, hogy valaki megosztotta ezt a linket. Akkor nem foglalkoztam vele. Majd ma az origón olvasgatva újra szembe jött velem. Elolvastam, végig.
Majd a cikkben említett hotel saját honlapját is végig néztem. Nagyon jó a megfogalmazás, ami azonnal megfog és teljesen elvarázsol.

"...A sajtok faluból, a kolbász a szomszédból, a kiflinek csücske van és letekerhető, a lekvárok saját gyümölcsből készültek, a szilvás kifli pedig friss meleg...

A legjobban a jurta tetszik, aminek Ancsika a neve. Gergő is így hív, Ancsi. Itt már totál elolvadtam. A képek pedig azt hiszem, abszolút magukért beszélnek! Érdemes végig nézegetni mindet, egytől egyig.

Azóta pedig egyfolytában azon agyalok, hogy hogyan is jussak el oda és mikor és beleszerettem!


 Ha egyszer férjhez megyek, akkor én is el tudnám képzelni, hogy itt töltsem a nászutamat.  






Ui.: Nem szponzorált bejegyzés. Egyszerűen tetszik és megfogott! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése