2015. június 21., vasárnap

Ananász+tejtermék

Itt ülök és mérgelődök. Dühöngök. Ha nem szégyelném, akkor toporzékolnék is.
Így nézek ki.

Sütöttünk ma. Túrós ananászos piskótát. A piskóta nagyon jól sikerült. A túrós krém is finom lett. Az ananász nyersen isteni volt, érett. Most jön a vicces rész:

"Az ananászban proteáz található, egy fehérjebontó enzim, a neve, bromelin. 
Mivel a tej és a tejtermék is fehérje, így ha a kettő találkozik, az ananász enzimjei aktiválódnak és szépen lebontják a fehérjét. Ha meleg tejbe/tejtermékbe keverik az ananászt, az ideálisabb hőmérséklet az enzim aktiválódásához, így az felgyorsítja a folyamatot..." 

A tömör lényege, hogy olyan keserű lesz, hogy ehetetlennè válik!!!!

A fene vigye el. Ki kellett dobjak egy egész tortát. Komolyan mondom.... 

Egyébként ilyen volt



Ti tudtátok ezt?????
A receptbe vajon ezt miért nem jelezték? Mert nem csak én jártam így. Utólag olvastam sajnos utána.  :(

6 megjegyzés:

  1. Ó, sajnálom - jó tudni ezt a trükköt. De akkor ki kreál ilyen receptet? vagy ő nem készitette el???? nem értem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már én is mélyen az agyamba véstem, hogy ez még egyszer elő ne forduljon!
      Nem tudom, hogy a recept írójának is így sikerült-e, de gyanítom, hogy konzerveset használhatott a sütijéhez!

      Törlés
  2. Nem tudtam, megjegyzés. Téged sajnállak, hogy ki kellett dobni , anyáztam volna rendesen :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gergő dobta ki, nekem nem volt hozzá szívem! :(
      Én is anyáztam, csak persze azt inkább nem írtam le, hogy milyen formában!

      Törlés
  3. Nagyon nem akartam elhinni, amikor írtad viberen, de persze, van ilyen. Sosem találkoztam még ezzel a problémával. Sajnálom, mert dolgoztatok vele, és még jól is nézett ki a süti. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ilyen, igen. A mestercukrászok is követnek el hibákat. Nem a világ vége.
      Jól, igen és a piskóta is olyan jó lett...
      Na, de legközelebb máshogy fogom csinálni. Az első, amin változtatok, hogy más lesz a gyümölcs. :)

      Törlés