2015. április 14., kedd

Zeller és édesburgonya chips otthon

Otthon vettem magamnak egy hiper szuper gyalut, amivel könnyedén lehet vékony szeleteket vágni, hogy mi magunk is készíthessünk chipset.
Idáig zöldségpucolóval bajlódtam, aminek mindig az lett a vége, hogy bele vágtam az ujjamba, bőrömbe és persze csak cafatokat tudtam nyesegetni. Nem mondom, hogy ezzel a gyaluval veszélytelen a helyzet, sőt még élesebb és komolyabb sebet tud ejteni, de kellő odafigyeléssel semmi gond nem lehet.

Amióta Gergő cukorbeteg, azóta ugye mindenre oda figyelünk és mindent számolunk. Olvastam, hogy a zeller nagyon egészséges és chipsnek is kiváló. Az édesburgonya pedig kifejezetten jó a cukrosoknak, mert komplex szénhidrátokat tartalmaz és nem dobja meg a cukrot hirtelen valamint stabilizálja az inzulin rezisztenciát.

Ha már van új gyalum, van zöldség is itthon és egészséges ropogtatni való kellene, akkor íme:

A hozzávalók

A hipi-szupi gyalu

Ilyen vékonyra szeletel

Itt pedig a kész állapot a zellerből

Ez az édesburgonya

Nem írnám le pontosan, hogy Gergő mit mondott rá, de a lényege az, hogy nagyon nagyon finom. Összességében mind a kettő nagyon jó, de nekünk az édesburgonya ízlik a legjobban.

Gyorsan meg van, egészséges és nem mellékesen finom! Esti filmhez kiváló nassoló! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése