2015. április 13., hétfő

...Levágatom a hajamat....

Míg otthon voltunk, mert közbe már újra kint vagyunk, írtam a fodrászomnak, hogy el tud e vállalni. Szegény beteg lett, becsípődött a nyakánál valami és majdnem teljesen béna volt válltól felfele, így nem ígérte meg, hogy lesz helye nekem. Magamban már nem is bíztam benne, hiszen elég nagy fájdalmai lehettek szegénynek, nem is erőltettem.
Aztán egyik nap jött egy üzenet, hogy ha szeretnék még menni, akkor van csütörtökön egy helye.

Míg befestette a hajam, azon vacilláltam, hogy megmutassam e neki a lementett képeket és levágassam e. Aztán egyszer csak elővettem a telefonom és rá kérdeztem, tud e valami újdonságot csinálni a hajammal. Természetesen tudott. :) :)

Kicsit bebongyorította az alját, miután megszárította

Hátulról

Itt már két éjszakás a hajam. :D Kifeküdtem a göndörkéket majdnem

Itt már frissen mosva, magától megszáradva

Imádom az új frizurámat. A lehető legjobb döntés volt, hogy levágattam.
A színe minimálisan tér el a sajátomtól, így nem lesz lenövésem, de szép fényes és friss.
Kihoztam a hajvasalómat, mert megmutatták, hogyan tudom majd megcsinálni a hajam, ha megyünk valahova, vagy csak változatosságra vágyom. :)
Nem bánom, nem én!!!!!!!!!!!! :) :) :)



8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett az új friszkó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon szeretem! :)

      Törlés
  2. Tök jól áll, nekem még mindig tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Most már meg is szoktam! :)
      Ami jó, ahhoz könnyen hozzá szokunk. :)

      Törlés
  3. Az utolsó előtti kép, na az aaaaaaannnnyiraaaaaa jóóóóóó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Nekem is az a kedvencem magamról. Már ha lehet ilyet mondani! :) :) :)

      Törlés
  4. Szerintem nagyon jól áll, igazán csinos ez a frizura :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!
    Nem bánom, hogy levágattam a hajam! :)

    VálaszTörlés