2015. április 13., hétfő

Forgalmi vizsga

SIKERÜLT A FORGALMI VIZSGÁM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nekem ez most akkora siker, hogy még mindig ezen kattog az agyam. (Mim? :D )
Pénteken 10.10-től volt a vizsga. Ugyanazt a vizsgabiztost kaptam, akit utoljára, így amikor meghallottam, hogy ő lesz, ott a helyszínen megállt az ütő bennem. Megijedtem, berezeltem, kész, végem. Az oktatóm nyugtatott, de kevés sikerrel járt.
Már az elején odaszólt nekem a biztos, amikor indulás előtt körbe kellett nézni az autót. Nem vettem fel, elengedtem a fülem mellett. Aztán irány a város. Körülbelül 30 percet autókáztunk, csináltam a feladatokat majd szólt, hogy menjünk vissza a közlekedésfelügyelethez. Vissza indultam majd miután megérkeztünk leállítottam az autót majd elkezdte felsorolni a hibáim. Szépen, lassan süllyedtem le az ülésben. Egyre jobban azt éreztem, hogy nem sikerült és már nőtt a gombóc a torkomban amikor végre meghallottam, hogy megfelelt a vizsgán, balesetmentes kilométereket kívánok!!!!!

Igazából olyan problémákat sorolt fel, hogy a piros lámpánál hamarabb betettem egyesbe a váltót és benyomott kuplunggal vártam a soromra. Várjam meg, míg sárga lesz és akkor váltsak.
Legyek határozottabb parkolásnál, mert be akartam állni balra hátra egy autó mellé, de a tulaja időközben kijött és nyitva hagyta az ajtaját. Akkor jó, hogy nem nyomulok már oda, be sem férnék. Hagytam. Szóvá tette.
Szakaszosan tekerem a kormányt.
Nem jól váltottam egyszer, behúzta hibának. Amennyire izgultam, örülök, hogy a többi esetben megtaláltam egyáltalán a váltókart. :D
Szóval apró-cseprő dolgokat sorolt fel.
Egyet éreztem komolyabbnak, amikor közel mentem el egy kerékpáros mellett. De mégsem annyira közel, hogy ez problémát okozzon.
MINDEGY! SIKERÜLT!
Most várok cirka 2 hónapot és a jogsit is a kezembe vehetem!




12 megjegyzés:

  1. Háromszoros hiphiphurrá!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy! Gratulálok! Miért kell várni 2 hónapot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!
      Pénteken volt a vizsgám. Három munkanap mire kiadják a papírt, de mivel nem vagyok otthon, így a papír csak 6 hét múlva lesz a kezembe.
      Azzal bemegyek a polgármesteri hivatalba és onnan még 3 hét, de abból is 6 hét lesz, mert nem leszek otthon. Így jön ki. Sőt, több is, mint 2 hónap :(

      Törlés