2015. április 20., hétfő

A 27. és Pilgramsberg sarka

Igen, eltelt még egy év az életemből.



Jelen pillanatban reggel 6.40 van. Egy órája fent vagyok. Gergő ébresztett 5.40-kor, hogy felköszöntsön. Gyanítom, ő szeretett volna az első lenni. :)

Most, idén, saját magamnak is kívántam minden jót. Eddig nem hinném, hogy csináltam ilyet, de most gondoltam kipróbálom. :)

Ilyenkor kicsit számba szoktam venni, hogy mit értem el az elmúlt évben és idáig, összesen a 27 év alatt.

Furcsa egyébként, mert eddig mindig valahogy gyermeki izgatottsággal vártam, számoltam a napokat vissza és előző este alig aludtam valamit.
Ez valahogy megváltozott mára. Gondoltam erre a napra, de közel sem az az érzésem van, mint egy éve. 27 év. Huszonhét. Nem vagyok belebetegedve, nincs bajom ettől a számtól, csak egyszerűen annyira fura kimondani és leírni is.  Szóval, ez a nap más, mint a többi.

A dolgok állása szerint azonban annyira mégsem. Ugyanúgy reggelizem, tornázom, tanulok majd mind a többi napon. Sőt, tortát is készítek magamnak. Egy másodikat, mert az első a kukában landolt, annyira borzalmas volt. :)
Valószínűleg még sós kiflit is készítek Gergőnek, amit tud enni és vinni is magával.

A Facebook meg egyfolytában jelez. Kedvesek az emberek!
Egy dolog viszont azért kiakaszt. A B.Sz.! Komolyan már, na!! Ha látom, hogy szülinapos, akkor már csak kiìrom neki rendesen, nem?? :)

Szóval, egy évvel öregebb lettem, de a mosásban össze nem mentem!!! :)

Legyen szép napotok! :)

10 megjegyzés:

  1. Pancsi!
    Szülinapodra azt kívánom legyen az életed Tündérálom!
    Szíved egy tündérrózsa, mely nem hervad el soha!
    Öröm legyen szívedben, s boldog légy az életben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Kívánom így legyen!!!!! :)

      Törlés
  2. Boldog szülinapot itt is, még egyszer! :)

    VálaszTörlés
  3. Utólag szeretnék neked nagyon boldog születésnapot kívánni :)

    VálaszTörlés