2015. március 2., hétfő

Újdonságok, szerzemények

Melegítőalsót szerettem volna venni magamnak, amiben nyugodtan takaríthatok, mert most egy olyan nadrágot fogtam be, amit nagyon sajnálok. Melegítőalsó persze nem lett, helyette ő jött haza velem. 

Csokis sajtkrém. Nem lett a kedvencem. Vagy sajtkrém vagy csoki. Elmondhatom viszont, hogy már ettem ilyet.

Vasárnapi sütögetés. Azt ígérték, nem szárad ki. Tévedtek, nekem kiszáradt mára.

Gyönyörűségem első találkozása az almával és a kanállal. Az almát két pofára tolta be. Meg a kanalat is!! <3

Aztán a finom almától olyan erős lett, hogy birkózott a Macimborával!

Abszolút győztes arckifejezés!

Imádom,amikor ráncolja a szemöldökét!!

A kis huncutka!!! :)


Új virág. Kroton. Most már nem üres a szobánk!

Újabb puzzle.Természetesen ez is fordított!!


Egyik vacsoránk. Csirkemell tekercs sajtos, főtt tojásos, mustáros töltelékkel. Nagyon finom. Igaz, túl vastagra hagytam a húst, de azért átsült. Borsós, répás, cukkinis rizzsel tálaltam.


Ezt pedig azért mutatom meg, mert már régóta gondolkozok egy új tetováláson. Van már egy, de azt hiszem, hogy szeretnék még egyet. A képen pedig a bal oldalon található tollas, madaras rész tetszik. Más szavakkal, de szívesen elfogadnám. Már csak a főnix madarat kellene valahogy bele építeni és imádnám!!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése