2015. március 25., szerda

Magyarország az én kedves, szép hazám


Magyarország az én kedves szép hazám,  Oda fáj csak gyönge szívem igazán  Vígy el, vígy el édes lovam hazámig,  Hogy ne fájjon gyönge szívem sokáig.  Elindultam hosszú útra egyedül,  Minden felöl borul az ég nem derül  Én felültem a világ vad lovára,  De zabolát nem tettem a szájába.  Én felültem a világ vad lovára,  De zabolát nem tettem a szájába. Elindultam hosszú útra egyedül,  Minden felöl borul az ég nem derül  Én felültem a világ vad lovára,  De zabolát nem tettem a szájába.  Én felültem a világ vad lovára,  De zabolát nem tettem a szájába Elindultam hosszú útra egyedül,  Minden felöl borul az ég nem derül  Én felültem a világ vad lovára,  De zabolát nem tettem a szájába Én felültem a világ vad lovára,  De zabolát nem tettem a szájába


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése