2015. március 31., kedd

Lelkiismeretfurdalás

Ma reggel mennem kellett volna dolgozni, de ehelyett az ágyamon ülve pötyögöm ezt a pár sort.
Nem mentem ma, mert eléggé fáj a gyomrom és megy a hasam. Így keltem. Közben szakad az eső és orkán erejű szél fúj kint.
Soha nem csináltam még ilyet, hogy ennyi miatt itthon maradjak. Nem is érzem jól magam. Nem tudom, hogy miért aggódom miatta, de itt ülök és csak agyalok. Mindenki dolgozik én meg csak bámulok ki a fejemből a szobában.
Valamiért egyszerűen azt éreztem, hogy nem bírok ma elmenni. Pedig 2 nap múlva megyünk haza. Azt hiszem, ez is közre játszik. Fejben és az álmaimban én már otthon vagyok. Nehezen viselem már a kinti dolgokat most. Pedig 6 hét nem a világ vége, igaz? Gondoljátok sokan, mit hisztizik itt ez a liba???

Igazából azt hiszem, hogy nálam ez lelki eredetű lehet. Mindent szörnyen magamra veszek és mindent túl komplikálok.

Pár napja azt éreztem, hogy áh, bírom én még itt kint, nincs kedvem a pakoláshoz és az utazáshoz sem. Aztán rá jöttem, hogy miért! Otthon nekem bizonyítanom kell ismét, hiszen jön megint a forgalmi vizsga, amitől rettegek. Ezért maradtam volna még és éreztem magamat erősnek. Aztán, ahogy teltek a napok és kommunikáltam a családommal, egyre jobban gyengültem, ami idáig vezetett.

A mai napon már nem tudok változtatni. Kekszet rágcsálok és teát iszogatok. Csütörtökön viszont mindenféleképpen el fogok menni dolgozni!

Összességében pedig valahogyan össze kell szednem magamat és erősebbnek, keményebbnek kell lennem minden téren. Nem aggódhatok folyton, mindig, mindenen, mert azt ki bírná?
Nem tudom, hogy ezt hogyan fogom elérni, de talán ez lesz az új cél!!!!

Más részről viszont abszolút embernek érzem magam, hiszen vannak érzéseim. Nem vagyok egy lelketlen nő, aki átgázol mindenkin, hogy elérje, amit akar. Nem bántok másokat, nem nyomok el senkit, csak hogy nekem jó legyen. Szeretem az embereket és figyelek rájuk.

Ezt a két dolgot hogy lehet össze egyeztetni? Azt hiszem ez lesz a legnagyobb kihívás!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése