2015. március 26., csütörtök

Az elmúlt hetek összegzése

Ettünk, ittunk, dolgoztunk, aludtunk, éltünk. Ha röviden és tömören akarnék fogalmazni, na de akkor minek írok, igaz? :)

Nem brillírozok mostanában a blogolás tekintetében, de egyszerűen nincs miről írnom. Aztán jön egy érzés és eszembe jut pár dolog, amit kitennék, amiről beszélnék.
A másik eset meg az, amikor megvárom, míg összegyűlik pár kép, pár ötlet és egyszerre zúdítom a nyakatokba, mint most. :)

Többek között a vezetés jut eszembe most. Szoktam itt kint gyakorolni, mert ez itt eléggé picike és csendes falu és közlekedés sincs nagyon, de az autót meg tudnom kell vezetni, megszokni, szóval igen, járunk vezetni. Ha hazamegyünk, akkor megyek még az oktatóval is pár kört és neki ugrok még egyszer annak a fránya forgalmi vizsgának és remélhetőleg sikerülni is fog. Bízom benne, mert nem akarok több csalódást okozni sem magamnak, sem pedig másnak.
Időközben jelentkezett a régi oktatóm, aki szerencsére nagyon gyorsan felépült a betegségéből és újra dolgozik. De, én meg már beszéltem a másik oktatóval, aki vitt az utolsó alkalmakkor meg a vizsgára is vele mentem, szóval nem tudom, hogy mitévő legyek. Kicsit még gondolkozok rajta! :)

Sütögetek is ám serényen továbbra is. Megpróbálom minél kevesebb ch-val kihozni a dolgokat, hogy Gergőnek minél több jusson belőle.

Ez itt teljes kiőrlésű töltött zsemle


A receptet a facebookon találtam egy kedves hölgynél, aki Torontóban él. A diabetikus csoportban találkoztam vele először és a saját albumában bukkantam erre a receptre. 1 db zsemle ch tartalma kb. 10 g, így Gergő napközben is bekaphat belőle egy db-ot, két étkezés között. Tojás, sajt, házi kolbász és majonéz van benne.

Ők epres-mandulás és kakaós-narancsos kekszek


Leginkább nekem valóak, mert hát a Minion és a csillagmánia (erről később) mellett bizony imádom a kekszeket. Enni is meg készíteni is. Gergő annyira nincs odáig értük, pedig egy keksz kb 2.7 g ch, vagyis eléggé kevés, így ehetné.
A recept alapjai innen:Anna

Itt a tavasz. Kint is meg bent is



Nem tudom, hogy kell selfiet készíteni selfie. :)
Sose csináltam még, de gondoltam megmutatom az új ingemet is, amit most vettem hétvégén.
Láthattok egy kis szeletet a szobánkból is. Direkt nem vágtam le, hogy mutassak kicsit többet "magamból". :)

Nagyon finom vacsoráink egyike. Nagyon jóóó


7 nap múlva pedig megyünk haza, Gyulára! Nagyon várjuk már. Itt a jó idő, lehet biciklizni, kint főzni, sétálni, csavarogni. Jaajjj, már mehetnékem van! :)

3 megjegyzés:

  1. Pancsi drága!, könny szökött a szemembe attól a jóérzéstől, hogy milyen szeretettel, igyekezettel /mármint az alacsony ch érték/ beszélsz, gondoskodsz párodról, igyekszel segíteni ezt a fráca cukiságát, hogy neki is jólegyen. Nagyon jóember vagy!!

    VálaszTörlés
  2. bocs az elírásért, de a ...fráca.... inkább ...fránya...))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Andrea!
      Nekem meg a kedves szavaidtól szökött könny a szemembe! Nem tudtam felolvasni Gergőnek, amit írtál, mert elcsuklott közben a hangom!
      Köszönöm szépen a kedves szavaidat! Mérhetetlenül jól estek és feltöltöttek!!
      Köszönöm neked!!! <3

      Törlés