2014. december 9., kedd

Csoki imádóknak!

Tegnap, ahogy Gergő hazaért, előhúzott a zsebéből egy kis zacskót és két sötét színű csavart láttam benne csak. Meséli nekem, hogy ezt a munkatársa küldi nekem. Én bámulok rá értetlenül. Jó, jó, milyen kedves, hogy gondolt rám is, de mi a manót kezdjek én két ekkora csavarral??
Aztán kinyitottam a zacskót és kiderült, hogy a csavarok bizony csokoládéból vannak! :)


A teteje étcsokoládé, a szára pedig tej. A teteje nekem jobban ízlett. Gergő is kapott egy mini-mini-mini falatot, csak hogy ne maradjon ki semmiből. :)
Aztán eszünkbe jutott, hogy az egyik straubingi sétánk alkalmával egy olyan kirakat előtt álltunk meg, ahol csokoládéból készített tárgyak voltak. Volt ott fényképezőgép, billentyűzet egérrel és még sok más édesség is.
Kicsit olvasgattam a neten és keresgettem még hasonló tárgyakat!
Nézzétek, miket készítettek már csokiból:
Csokoládé épületek
Csokitárgyak gyűjteménye I.
Csokitárgyak gyűjteménye II.

Nektek melyik tetszik a legjobban?
Nekem mind. :D Meg is kóstolnám őket! Mindent! :D

6 megjegyzés:

  1. Nagyon poénos forma! Fiúknak csúcs aji! :)

    VálaszTörlés
  2. Mennyire aranyos ez a munkatárs :-) Én a Müllerben láttam ilyen bonbonokat, hgoy csomagonként változó a téma, és van szerszámos-fúrós fajta is :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól esett, hogy gondolt rám is! :)
      Szerintem nagyon mókásak ezek a csokik. Mondjuk nekem nem lenne szívem megenni őket! :) Egy Mikulást sajnálok kicsomagolni... :D :D

      Törlés