2014. december 3., szerda

Advent a városomban "TAG"

Nézegettem a gyönyörűen feldíszített városomról készült képeket (de hiányzik) és gondoltam indítok egy ilyen TAG-et, ha lehet annak nevezni.
Ki teszem és meg mutatom nektek, hogy hogy néz ki az én városom, Gyula és cserébe ti is meg mutatjátok, hogy a ti városotok hogyan készül az ünnepekre! :) Lehet saját képet is készíteni, aki szeretne!
Egyet szeretnék kérni csak, írjátok ide nekem, hogy ha ti is "kitöltitek", hogy megnézhessem én is a képeket!!!!! :)

A belvárosi körforgalom

A sétáló utca 

*A képeket Ritók-Filip Áron készítette. Itt megnézhetitek a többi munkáját is:Ritók-Filip Áron Photography


Mit szóltok? Van kedvetek csatlakozni? :)

10 megjegyzés:

  1. Hm, nem is rossz ötlet. Csak nálunk még nincs meg a teljes hangulat, de majd fotózok egy-két dolgot, és szerintem kiteszem. Mert meg van már a szokásos koszorú a körforgalomban, meg a boldogkarácsonytkőbánya felirat, illetve az adventi vásár az Örsön, de ez még fejlődni fog.

    Szépek a város fényei. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépek! Várom, hogy élőben is láthassam! :)

      Törlés
  2. https://www.facebook.com/ricciohu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán gyönyörű! Köszönöm szépen a linket!!! :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Igen,igen, csak nem akkor, amikor ilyen gyönyörűségesen van feldíszítve. Tavaly nyáron voltunk pár napot és nagyon jól éreztük magunkat! Sétáltunk is a téren! :)

      Törlés
  4. Csodásak ezek a képek, le a kalappal a fényképész előtt :-) Szerintem egyik nap nyakamba veszem az esti várost, mert a főtéren van valami vásárféle, és akkor fotózok is párat, ha látok valami szépet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülnék neki! Majd írj, kíváncsian várom a képeket! ;)

      Törlés