2014. november 25., kedd

Diabetikus feketeerdő-torta

Ismét egy újabb diabetikus édességgel jelentkezem egy kis csend után.
A sütőnk szombaton megadta magát, így venni kellett egy újat és ezzel a süteménnyel avattam fel.
A recept nem az enyém, innen kölcsönöztem: Diabetikus feketeerdő-torta
Daniellát személyesen is ismerem. 9 éve az update szerint él. Norbinak és Rékának is segít különböző receptekkel megismertetni a termékeket.
Én kicsit "belenyúltam", mert nincs ekkora formám, így lefeleztem a mennyiségeket és a lisztek is máshogy alakultak nálam. Xilit helyett pedig folyékony édesítőszert használtam.  A végeredmény kívülről egészen elfogadható, belülről még nem tudjuk, hogy milyen. :)
(Az egész sütemény, kicsi formába, más liszttel 43 g szénhidrátot tartalmaz!)



Ui.: Ez a 300. bejegyzésem!!!! :) :) :)

8 megjegyzés:

  1. Ez a torta még mindig jól néz ki, majd írd meg, milyen volt a belbecs. :)
    Szép kerek szám a 300!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom volt! A tésztán kell még kicsit finomítani, de igazán jó kis sütemény! :)

      Törlés
  2. Guszta,imádom a feketeerdőt! :)

    VálaszTörlés
  3. Pancsi ez nagyon szép torta! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Nekem mikor küldesz? :P Csak mert ez a kedvenc tortám :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármikor, bármikor! ;)
      Nálunk is a kedvenc kategóriában landolt! :)

      Törlés