2014. november 11., kedd

Beszámoló az otthon töltött időről!

Igen, otthon voltunk egy hetet ismét és leszámítva azt a szánalmas nőszemélyt, aki hatalmas tévedésben él és azt hiszi, hogy jó orvos és jó ember, végig csupa jó dolgok történtek.  Tudom, vezetem a Happy days-t, de pár szóban azért mesélek nektek!

Az első és legboldogabb dolog, hogy megszületett az unokaöcsém,  Zsombor.



Már borzasztóan hiányzik a kis pisze nózija, a kis csücsöri szája. Imádtam nézni, ahogy szuszog. A kis ráncos tenyere és mindene. Jajj, nagyon imádom.

Aztán el vittük az autót szerelőhöz, mert reggelente nehezen indult hidegben. Az első helyen semmit nem mutatott ki a gép, találgattak. A második helyen ki szedték a nyomás szabályozó szelepet, ki takarították. Onnan egy harmadik helyre küldtek, mert az a gép nem kommunikált a kocsival. A harmadik helyen ott kellett hagyni éjszakára, hogy reggel megnézzék az első indítást. Szerencsére úgy néz ki, hogy elég volt ki takarítani azt a szelepet, mert ott is és azóta is pöccre indul. Aggódtunk, mert a csúcsokra is gyanakodtak, arra meg rá ment volna a gatyánk is, fél milliónál állt volna meg az ára az alkatrésznek.

Gergő másik inzulint kapott. Napi háromszori étkezés lett és minimális egységeket szúr napközben. A hasnyálmirigye is kicsit észhez tért,  kicsit működik most neki, de sajnos max egy évig lesz így.  Addig is örülünk neki és "kihasználjuk". Egyelőre nem vettük észre, hogy nem lenne neki jó.  Sőt, azt mondja, hogy jobban érzi magát. Nincsenek rosszullétek sem szerencsére. Bízzunk benne, hogy így marad.

Sikerült a KRESZ vizsgám.  75 pontból 69 pontom lett. Örülök neki nagyon. Vezetni viszont már nem jutottam el, majd két ünnep között. Azért felkerestük a leendő oktatómat. Nagyon kedves férfi. Türelmes és nagyon nyugodt. Szimpatikus volt nagyon. Talán én is jobban fogom így élvezni majd a vezetést.

A vizsga után kicsit vásároltam. Végre találtam poncsót. 995 forintért aztán meg pláne megèrte.


Nagyon meleg, puha és kényelmes pulcsi.


Igen, tudom, megint Minion. Nem tudtam ott hagyni, muszáj volt. 


Egy világos farmer is haza jött velem. 


Összkép


Vettem ám nagyon hasznos dolgokat is!!!

A könyv a Gergőé, a füzet az enyém. Német tanuláshoz vettem, hogy...


 ...ezekből a könyvekből jegyzeteket készítsek magamnak. 


Szóval, feltöltődve jöttünk ki, újra. Karácsonyig maradunk most, sajnos. Még fogalmam sincs, hogy hogy fogom ki bírni addig, de igyekszem majd! :)

2 megjegyzés:

  1. Zsombor még mindig nagyon aranyos, de azt hiszem, ezt már írtam párszor. :D
    Nagyon jó dolgokat vásároltál össze, a poncsó jól áll. :)

    VálaszTörlés