2014. november 13., csütörtök

10 milliószoros teremtő nap

2014-ben eddig már háromszor volt ilyen nap és én egyszer sem foglalkoztam vele idáig. Ebben az évben a mai nap az utolsó, amikor sokan ünnepelik a tibeti ("nagy") buddha napját. Ilyenkor csak és kizárólag a pozitív dolgokra szabad gondolni, mert a jó jót, a rossz pedig a rosszat vonzza. A hit szerint ezeken a napokon mind a pozitív és mind a negatív cselekedetek hatása bizony felerősödik, tízmilliószorosára fokozódik. A gondoltaink nagyon nagy erővel munkálkodnak ilyenkor ezért bizony azokra is oda kell figyelnünk ilyenkor.

Így hát a mai napon csak arra koncentrálok, ami számomra örömöt, boldogságot okoz. Eszembe jut a családom, akik otthon vannak. 
Arra gondolok, hogy a kis pici unokaöcsém, a nővérem és a párja a lehető legnagyobb szeretetben élnek otthon, szeretik egymást és boldogan élnek. Zsombor pedig a lehető legnagyobb törődésben és odaadásban nő fel. 
Arra gondolok, hogy a szüleim válláról a terhek súlya csökken és élvezik az életet most már nagyszülőkként.
Arra gondolok, hogy az öcsém megtalálja a neki szánt utat és boldogan lép rá.
Arra gondolok, hogy a párom mindent elér, amire vágyik, boldog, kiegyensúlyozott és én pedig végig mellette vagyok, amíg élek. 
Arra gondolok, hogy az én életem is csodás, boldog vagyok, kiugrok a bőrömből, hiszen csodás családom van. Új családtag érkezett, akit tiszta szívemből szeretek. A szüleim és a testvéreim borzasztóan hiányoznak minden egyes nap, de tudom, hogy nekem itt a helyem, itt vagyok boldog, most vagyok boldog. Minden problémámat képes vagyok megoldani és minden jót meg tudok tartani. Képes vagyok megtanulni a német nyelvet, képes vagyok arra, hogy Gergőnek a cukorbetegsége miatt a lehető legjobb körülményt teremtsem meg. Képes vagyok megállni a helyemet a munkában és képes vagyok minden kihívást teljesíteni. 
Arra gondolok, hogy a barátaim, az a pár, aki mellettem maradt, mind egytől egyig boldog. Megtalálja a párját, családot alapít, talál munkát, saját életet kezdhet és rendeződik mindenki körül minden kellemetlen dolog. 

Az ellenségeimnek (ha vannak) és azoknak, akik valaha is bántottak, rájuk sem gondolok ellenszenvvel. Arra gondolok, hogy váljanak valóra az álmaik és legyenek boldogok, mert akkor ők is megváltoznak és máshogy látják majd a világot. Látják, hogy mások elnyomása és eltaposása nélkül is előrébb lehet jutni és ellenségeskedés helyett szerezzenek sok sok barátot és vegyék körül magukat jó emberekkel. 

Kedves olvasóim, most rátok gondolok. Arra, hogy mindannyian mosolyogtok és sok sok öröm ér benneteket. Közeleg a karácsony is. Engedjétek be a jót, a szeretet, legyetek kedvesek és szeressétek az embereket!!! 

2 megjegyzés: