2014. október 7., kedd

Újra itt

Ha azt nézzük, egy hét hosszú idő, de ha azt nézzük, hogy az egy hét "szabadság" otthon, akkor bizony két szempillantás, sajnos. 
Ezeket a sorokat már újra kintről írom. Vasárnap este sikeresen megérkeztünk. Tegnap már el is kezdődött a kinti életünk. Mind a ketten dolgoztunk és igyekeztünk minél hamarabb visszarázódni, ami úgy gondolom, hogy nagyon jól sikerült. 

Az egy hét otthon nagyon tartalmasra sikerült. Sok kellemes és jó dolog történt velünk, de ért sajnos csalódás is engem/minket, de a 100 happy days érkezik hamarosan és le fogom írni benne mi minden volt otthon. Sajnos beteg is lettem nem sokkal, hogy haza értünk, de csak nátha, semmi több és nagyon jól viseltem, annak ellenére, hogy hogy is mondják? Taknyom nyálam egyben volt! :D

Furcsa mód, nem voltam magam alatt, mikor jöttünk vissza és a vissza út is nagyon jól sikerült. 
Most kicsit telve vagyok tervekkel, ötletekkel és várom, mi fog kisülni belőlük. 

Most pedig a nyakamba veszem először is a Ti blogjaitokat és pótolom hiányosságaimat, elmaradásaimat veletek szemben. Aztán emailezek Dórimnak és jövök ide is még, az első rész happy days- szel.

Legyen nagyon kellemes, mosolygós napotok! :)

1 megjegyzés:

  1. :)
    Most értem haza, este visszaírok. ;)
    Örülök, hogy jobban vagy!

    VálaszTörlés