2014. október 26., vasárnap

Minion mánia

Mint, ahogy már említettem a csillagok mellett a Minion-okat is nagyon nagyon szeretem. Igen, gyerekes, de nem szégyellem. Imádom, ahogy énekelnek, mókáznak. A mese mindkét részét is sokszor láttam már.
Vannak Minion-os dolgaim is, mint például ez a felső.


Fűztem is már Minion-t, ami a kulcstartómon csücsül.  


Van kis párnám is, amit tegnap vettem itt kint. Az akciónak az akciós ára volt. Nem tudtam ott hagyni! :)

Van ám játékom is. Különböző helyszíneken kell banánokat gyűjteni meg egyéb gyümölcsöket most. Küldetések is vannak, azokat teljesíteni kell. Mókáznak, nézzétek csak:

video

Jaaaj, majdnem ki felejtettem őt:
3D origami-Dave :) :)


Mindenkinek van valami, amiért rajong. Nekem ők azok. Fel vidítanak és mindig mosolygok rajtuk. Ilyen ez!! :) :) :)

Legyen nagyon szép a vasárnapotok! :)

10 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a mignonokat. Rámragadt a két gyerekemtől. Nagyon cukik. azt a kulcstartót "irigylem" is tőled.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy gondolom, hogy a gyerekeknek is jó mese. Nincs benne gyilkolászás, verekedés. Arról szól, hogy fogadjuk el a másikat. Kell a szeretet és törődés. Ha gondolod és fűzésre adod a fejed, akkor nagyon szívesen segítek, mert egyszerű technika és a minta is az! :)

      Törlés
  2. Mintha egy "kicsit" szeretnéd őket :P Szerintem is jópofák ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy "kicsit", de tényleg csak egy KICSIT!!!! :) :)

      Törlés
  3. Látom, nagyon bejöttek neked. De úgy illenek hozzád! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon nagyon. Köszönöm!
      Én leszek Pancsinion!!!! XD :)

      Törlés
    2. Pancsinion. XD
      Szakadok a röhögéstől. :D:D:D

      Törlés
    3. Tiszta jó vagyok!!!!!!! :) :) :)

      Törlés
  4. Ohh tiszta irigy vagyok!:)
    Az a póló meg az origami Dave! Ajj tiszta mennyország:)
    Mennyi idő volt elkészíteni Dave-et?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha! Talán két három nap, de úgy elég sok órát szöszmötöltem vele! Imádom őket, mint egy kisgyerek!!! :)

      Törlés