2014. október 12., vasárnap

Körömlakkozás level 1

Tőlem nem megszokott módon egy ilyen poszt következik!!
Ha már otthon Glamour napok vannak, akkor a magam módján én is Glamour-oztam kicsit.  :)
Körülbelül 10 éve nem lakkoztam a saját körmeimet, mert nagyon sokáig zselés műkörmöm volt, aztán zselés lakkra váltottunk. Amióta kint èlek, azóta talán kétszer volt zselés lakkom. Most sikerült kicsit hosszabbra meg növeszteni a karmaim és gondoltam hogy ki lakkozom őket. A bal kezemet mutatom meg mert a jobb az nem lett annyira vállalható egy két helyen. 10 év után egész jól ment.  :)




Alapnak a tesóm által kapott crystal nails terméket használtam és a fedő lakkom is ilyen. A két szín meg 1 eurós darabok. Még ha a következő munkanapomig bírja is ki, akkor is örülök neki, mert kicsit most jobban nőnek érzem magam. :)


8 megjegyzés:

  1. Na de szép lett! És milyen jól áll a piros :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Régen is szerettem a pirosat! :)
      Máson láttam még és így választottam! :)

      Törlés
  2. Szép színe van ennek a pirosnak. :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett a körmöd, viszont azt nem értem miért hagytad ki az egyik ujjadat?, ill. miért más színű?)))
    Máskor is lakkozzál!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem, ha a gyűrűs ujjamon a köröm más színű, így bontja az egyhangúságot! :) Eléggé halovány a pirosas bordóhoz képest, de élőbe sokkal másabb persze!

      Törlés
  4. Nagyon várom a további lakkozásokat is Tőled :-) Amúgy mennyi ideig bírták a lakkok ezzel az alappal és fedővel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Másfél napig bírta, de dolgoztam, ahol rengeteget van vízbe a kezem, így annak tudom be ezt a rövid időt! Ha szabadságon leszek, akkor újra ki fogom próbálni majd és akkor meg nézem úgy meddig bírja. :)

      Törlés