2014. október 21., kedd

Diabetikus kuglóf

Süthetnékem támadt valamelyik nap. Böngészni kezdtem az interneten ötletek után. Olyat szerettem volna, ami inkább délelőtt fogyasztható, leginkább itt a reggelire gondolok. Így esett a választásom a kuglófra. Vajjal, diabetikus lekvárral tökéletes lehet Gergőnek is. A receptet én kicsit variáltam. Diabestar sütőlisztet és dia wellness zéró lisztet használtam. Minden mást a leírtak alapján csináltam.



Ehető lett, de nekem annyira nem ízlett. Ezek a lisztek nem nagyon finomak, így el határoztam, hogy újra ki fogom próbálni majd teljes kiőrlésű lisztből és kihagyom a kakaós részt is belőle, de a csokiöntetet viszont ki fogom próbálni!
Ezek az arányok egy nagy kuglóf elkészítéséhez vannak. Kicsit nekem kifutott a kicsi formából.  :)
A recept itt elérhető: Diabetikus kuglóf csokiöntettel

6 megjegyzés:

  1. De jól néz ki! Valamikor már nekem is kéne kuglófot sütni, olyan rég csináltam. Jó kis rumos-diós-mazsolásat ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Én is nagyon szerettem a rendes kuglófot, ezért is választottam. Fogok még próbálkozni, mert nincs olyan, hogy nem lehetne még finomabb! :)

      Törlés
  2. Soha nem csináltam még kuglófot. Valahogy nem volt még rá érkezésem, de most ettől beindult a nyáltermelésem. Ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor itt az ideje, hogy kipróbáld Te is! ;)

      Törlés
  3. Most olvastam, és gondoltam megosztom Veled.)
    http://hajraegeszseg.hu/cikk/2014-10-22/a-nagy-koret-korkep-hogy-ne-csak-a-sultkrumpli-jusson-eszebe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó!!!! Nagyon nagyon köszönöm!!!!!!

      Törlés