2014. október 7., kedd

100 Happy Days Part I.

2014. szeptember 4-én kezdtem el és ekkor került fel az első pár sor a "füzetbe"! :)

1. nap: Több, mint egy hónap kihagyás után is egész jól megy a KRESZ és sikeresek az itthon kitöltött tesztek. Gergő betegsége után elő sem vettem egyszer sem, de hiszen kinek is lett volna kedve ezzel foglalkozni? Ezért is örülök neki, meg azért mert egyébként nem akartam még jogosítványt, de a külső ráhatások miatt inkább elkezdtem és így nekem ez nagy sikerélmény.

2. nap: Kaptunk ajándékba egy nagyon szép kávéfőzőt Ankétól. Egyszer sem használták, így tökéletes állapotban van. Örültem neki, mert Gergő szeret kávézni és így megkóstolhat másfajtákat is, nem csak a 2in1 Nescafét. :)

3. nap: Gergő ma délbe eljött és nem maradt bent 4 óráig. Délután bevásároltunk minden finomságot! Este pedig Scooter-t hallgattunk és nosztalgiáztunk. Nagyon szeretem ezt az együttest. A legjobban ezt szeretem: J'adore Hardcore- olyan jól táncolnak benne. Ezt is szeretem: Friends. És ezt is: Nessaja. Hihihihi, na nem teszem ide az összes számukat, szóval szeretem őket és jó emlékeket hoztak ki belőlem! :)

4. nap: A vasárnapot mindig együtt töltjük és egymásba bújva vagyunk egész nap. Főztünk, filmet néztük, pihentünk és élveztük, hogy együtt lehetünk. Aztán este Gergő skypeolt az anyukájával és olyan szépen beszélt rólam, hogy majdnem megsirattam. Nagyon jól esett minden egyes szó és tudom, érzem, hogy szeret! <3

5. nap: Kaptam egy üzenetet Ankétól, hogy mi lenne ha elmennénk együtt pizzázni Bogenbe, Frankához, mert ott isteni a pizza és akkor eltölthetnénk egy délutánt. Vissza utasítottam, mert nem akarom Gergőt kihagyni semmiből és még nem tudjuk annyira számolni, hogy mi mennyi ch, de megígértem neki, hogy legközelebb menni fogok vele. Nagyon aranyos nő és úgy gondolom, hogy már nem alkalmazott vagyok, hanem inkább családtag és teljesen befogadtak. Nagyon jó érzés, hogy idegen vagyok, de mégsem!

6. nap: Olyan nagyon finom rakott karfiolt csináltam cukkinivel, hogy Gergő majdnem befalta mindet és még késő este is erről beszélt! Megéri a konyhában sertepertélni!! :)
Szeretek Ankéhoz járni, de lemondta a mai munkát, aminek azért kicsit örültem is. 

7. nap: Egész álló nap sorozatot bámultam és megmondom őszintén, hogy nagyon jól esett. Nem volt mibe kifáradnom, de néha jól esik semmit tenni. Ez a mai nap pontosan ilyen volt.
Damon <3

Estére beszaladtunk a városba és találtunk Zero Sprite-ot, amiért Gergő odavolt meg vissza, mert imádja a Sprite-ot és még az íze is jó!! 

8. nap: Elő vettem újra a gyöngyöket hosszú hosszú kihagyás után. Egy Pitayát kezdtem el, mert ezt már egyszer csináltam és hogy legyen sikerélményem újra, így a megszokotthoz nyúltam először.
Az összes megkezdett KRESZ tesztemet sikeresen teljesítettem! :)
Elhatároztam, hogy jó kedvvel fekszem le és élvezni fogom a holnapi munkát, mert néha azért engem is kell noszogatni és fenéken billenteni! :)

9. nap: Péntek. Szeretem a pénteket. A munka is jól ment. Egyszerűen ez egy jó nap volt.

10. nap: . Kész lett a Pitaya!!


Voltunk ma ismét vásárolni meg mászkáltunk mindenfele. Később pedig meglátogattuk Anitáékat Bogenbe. Vittünk Annácskának egy kifestőt meg színes ceruzát és színeztünk. Olyan aranyos kislány és egyre beszédesebb és minden érdekli most már. A fülbevalóm nagyon tetszett neki meg a hajpántom, amit aztán ki is próbált. 

11. nap: Együtt főzünk húslevest minden vasárnap, így már ez eléggé rendben van. :)
Voltunk egy horgásztónál, megnéztük a szomszéd fiúkat aztán átmentünk egy másik szomszédhoz borozgatni és vacsorára kaptunk halaaat, amit olyan nagyon finomra sütöttünk meg, hogy csak na. Igaz, nagyon szálkás volt, de nagyon jól esett mind a kettőnknek!



12. nap: Szombaton vettünk Nimm2 gumicukrot, ami isteniii finom, imádom! :)
Fűztem egy csillagot! A Pitaya színeiben készült el és egy kulcstartóra kerültek fel!



13. nap: Már kora reggel, fél 7-kor ért egy boldog pillanat, amikor elindultam dolgozni és a szomszéd német srác megállt és felajánlotta, hogy elvisz. Persze nemet mondtam, mert busszal járok dolgozni egy másik faluba, ő pedig itt dolgozik helyben a cégnél, de azért maga a gesztus nagyon jól esett. Séta közbe pedig VekonyZ zenéje ment a fülemben, amit egyszerűen imádok, így a reggelem nagyon jól indult. Munka közben pedig egyedül voltam, amit sokkal jobban szeretek, mert nincs "láb alatt" senki és haladok szépen a saját tempómban.

14. nap: Estére beszaladtunk a Kauflandba vásárolni pár dolgot, mert amióta Gergő cukorbeteg, azóta több dologra is szükség van rendszeresen, így muszáj heti kétszer bemenni, de én nem bánom, mert örülök, amikor kicsit kiszabadulunk innen és van egy kis csavargás.
A mai nappal pedig más számolási módszerre kellett váltanunk és oda kell jobban figyelnünk a gyors és lassú felszívódású termékekre is és így már nem lesz baj a sok alacsony cukorértékkel.

15. nap:  Találtam egy nagyon nagyon jó blogot. Anna cukorbeteg és megosztja a receptjeit, segítséget nyújtva ezzel másoknak is. Nagyon örülök neki, mert nekem még igencsak szükségem van segítségre ezen a téren. Kakukkfű- itt meg tudjátok nézni Ti is :)
Újra előkerültek a gyöngyeim és újra fűztem. Igaz, nem fejeztem be, mert annyira nem tetszett az eredmény, de biztos vagyok benne, hogy később hasznát veszem majd ennek is.




16. nap: Már eleve az boldoggá tesz, hogy péntek van. Szeretem a pénteket, mert Gergő már csak egy fél napot dolgozik szombaton és utána együtt vagyunk egész hétvégén.
Ankének adtam a kulcstartót. Nagyon tetszett neki és jól meg is ölelgetett. Ezért érdemes bármit is készíteni, ha ilyen fogadtatása van. 


Dolgoztam ma is és Anke mutatott két videót a német gyermek Voice versenyről. Az egyik a személyes kedvence, ahol duettet énekelnek a gyerekek. A másik pedig Simon, Anke legkisebb fiának a barátja. A videón ők is rajta vannak, fehér pólós társaság. Mind a két zene nagyon nagyon tetszik. Nagyon tehetségesek a fiatalok. 





17. nap: Vettünk Gergőnek egy nagyon jó cipőt. Salomon márkájú. Inkább ilyen túrázós cipő jellege van, de 50%-os kedvezmény volt rá és nagyon jól áll neki. Olyan, mint egy kisgyerek, aki ajándékot kap. Itthon, este, zokniban, pólóban meg boxerben és persze a cipőben csinálta a vacsorát. <3 Imádom!

Fűztem ma is egy csillagot. Igen, azt hiszem kimondhatjuk, hogy csillagmániás vagyok! :) 
Kezdem lassan megérteni a gyors és hadarós bajor németet is!

18. nap: Az egész napot együtt töltöttük. Készítettünk húslevest, amit Gergő nagyon finomra csinált. Ellátogattunk egy nem messze levő városkába, Neutraublingba, bolhapiacra. Ugyan sok értelme nem volt, de ebéd előtt jót tett a mozgás. Meghozta az étvágyat!

19. nap: A mai nap csendesen, pihenősen telt el. Örülök neki, hogy majd csak holnap kell mennem dolgozni és nincs meg a bosszús hétfő reggeli munka miatti morgás. :) 

20. nap: Az egyik mérnök srác búcsú bulit tartott, mert haza költözik. Nála jártunk este. Nagyon jól éreztük magunkat. Kellemes társaság volt, igaz egyedül voltam lány, de így is jó volt. Citeráztak és énekeltek a fiúk, ami nagyon tetszett!Még versenyzett is a két citerás és bármilyen dalt mondtunk nekik, dallamról vissza játszották. Nem tudtam, hogy ez így működik, de már ezért is megérte! :)

21. nap: Meg ismerkedtem egy újabb fűzési technikával és készítettem egy fülbevalót, ami annyira de annyira tetszik!! Én ugyan nem szeretem a nagyobb fülbevalókat, de ha nem lesz gazdája, akkor lehet, hogy majd én fogom hordani egyszer-egyszer.

22. nap: Igazán jól ébredtem reggel és egész nap kitartott ez az érzés. Sokat pakoltam, rendezkedtem és fejben már készültem haza. Jó kedvű voltam egész nap, pedig azért itt néha nem olyan egyszerű és ezért is örülök neki ennyire.

23. nap: Az utolsó munkanapom volt, mielőtt indulnánk haza. Nagyon gyorsan eltelt és ismét egyedül voltam. Anke elment vásárolgatni a barátnőjével Münchenbe, de azért tele tömte a táskámat Raffaellóval meg latte macchiatto-s bon bonnal meg steviát is pakolt oda.
Délután be pakoltam az utazókba, rendet tettem, takarítgattam és vártam a hajnalt, hogy indulhassunk.

24. nap: Az egész nap nagyon jó volt, hiszen hajnali kettőkor elindultunk haza. Végre találkozhatunk a családdal és otthon lehetünk. Az út is jó volt, nem volt probléma sehol sem. Szeged fele mentünk, ott egy kicsit lassabban tudtunk haladni mert szélesítik az utat, de így is jó volt, hogy haza fele tartottunk.  Este tesómékkal voltunk, meglátogattuk őket. Simiztem sokat Zsombit, aki a pociba növekszik még, de nemsokára láthatom!

Azt hiszem, elsőre ennyi elég is lesz, már ha bárki is végig olvassa! Eleinte, mint ahogy érződik is, nem nagyon lendültem bele a dolgokba, de a második részben már sokkal több dologra koncentráltam, amik örömöt szereztek nekem. Kicsit hosszabb fejezet is lesz, érzem. 
Bele lendültem és mindig igyekszem a jóra koncentrálni! :) 

4 megjegyzés:

  1. Nagy örömmel olvastam jelentkezésedet, kicsit - titkon - aggódtam, hogy talán valami baj van, azért nem jelentkezel ilyen sokáig, de látom rendben mennek a dolgok.
    Jó olvasni, hogy ennyire szeretitek egymást, és ennyire szerettek egymás társaságában lenni, kívánom, hogy mindig eképpen legyen!
    Szép dolgokat készítesz - tőlem ugyan távol áll ez a gyöngyfűzös technika - ügyes vagy nagyon.
    Adri

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon köszönöm hogy ennyire figyelsz rám és jól esik hogy aggódsz értünk.
    Észre se vettem, hogy szinte minden nap ott van Gergő neve is. 9 év alatt csak még szorosabb lett a kapcsolatunk. Nálunk is voltak problémák és nehézségek de mindig próbáltuk helyre hozni! Ő már az enyém marad!!!:)
    Nem biztos, hogy olyan távol van az! Ki kell próbálni! ;)

    VálaszTörlés
  3. Már nagyon vártam ezt a bejegyzést. Örülök, hogy sikerült megtalálni minden napban a boldogságot :) És az meg külön öröm, hogy minden nap szerepel Gergő is! Gratulálok, csak így tovább :)
    Szép hétvégét!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Nem olyan egyszerű ez egyébkènt, főleg az elején, de igyekszem igyekszem!
      Szép vasárnap délutánt! :)

      Törlés