2014. szeptember 9., kedd

Vámpírnaplók! Függőséget okoz!

Tipegő Zombi párszor említette nekem ezt a sorozatot.
Amíg otthon voltunk, de már készülődtünk vissza, rádöbbentem, hogy nincs sok film a gépen és szednem kéne le párat, hogy esténként legyen egy kis mozizás. Az ncore-on mászkálva véletlenül futottam bele a Vámpírnaplókba és gondoltam, miért ne?!Leszedtem az összes eddigi részt és úgy voltam vele, hogy majd akkor kijövök és elkezdem.
El is kezdtem és abba se tudom hagyni!!!Teljesen függő lettem. Munka után hazajövök, megebédelek, rendet rakok, de már a rendrakás alatt is duruzsol a gépről a következő rész. Főzés közben is ez megy a háttérben. Meg persze erről is álmodok. Egyik éjszaka azt hittem, hogy Damon itt áll az ágyam mellett (tiszta zizi vagyok :D )
Gergő hosszú, kantáros nadrágja az én ágyam mellé van felakasztva a fogasra és ugye eléggé lelóg. Felébredtem valamire és csak a nadrágot láttam a sötétbe és teljesen emberi alakja volt hirtelen, viszont azt még nem fejtettem meg, hogy miért láttam bele pont Damont, lehet álmodtam és így maradt meg. Passz! Az biztos, hogy nekem ő a kedvencem!!!!!!



Nem teszek be ide hatszáz képet róluk meg a sorozatról. Vámpírnaplók- itt mindent megtaláltok, ha kíváncsiak vagytok rá! :)
Viszont van pár kedvenc idézetem is, amiket kigyűjtöttem.

"Döbbenet, hogy mindig minden egy nőért van."

"Mert amit nem ismersz, az árthat."

"Hiába hazudsz, soha nem lehetsz az, akinek hazudod magad."

"Az igazat nem másíthatod meg."

"A megbocsájtás nem egy feladat, hanem ajándék." 

Jelenleg a harmadik évadot kezdtem el tegnap. Én nagyjából sejtem, hogy mi lesz a vége, és szerintem rajtam kívül sokan mások is. Azért türelmesen kivárom a végét majd.

Ti nézitek/néztétek ezt a sorozatot? Mi a véleményetek róla?

4 megjegyzés:

  1. Damon az én ágyamban is állhatna. XD
    Az egyik olyan dolog a Vámpírnaplók, ami sokkal jobb sorozatban, mint könyvben, de a sorozatot csak az első 2-3 évadig faltam. Az utolsó kettő már idegesítő volt.
    Damon a kedvenc karakterem belőle, mert nem untat halálba a folytonos szöttyögésével, mint a többiek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Küldöm akkor hozzád legközelebb! :)

      Törlés
    2. Hát hmm^^ Az első pár évada nagyszerű volt, sajnos a végére vagyis a mostani évad végére annyira súlytalan lett minden, mert igazán végzetes következmény soha sincs.
      De figyeljetek, osztozhatunk?:D Tiétek lehet Damon és mindenki más, ha nekem adjátok Tylret, Alaricet és Klaust^^

      Törlés
    3. Ha Dóri megosztozik velem Damonon, akkor a tieid lehetnek a többiek! :D :D

      Törlés