2014. augusztus 26., kedd

Keratinos hajegyenesítés

Most van egy kis pihenő időm, így gondoltam írok másról is, nem csak a betegségről.

Nagyon régóta "szemeztem" a tartós egyenesítéssel, mert ahogy nő a hajam, egyre jobban kezelhetetlenné válik, ezért mindig levágattam akkorára, hogy össze tudjam még fogni hajgumival. Most azonban úgy döntöttem, hogy nem szeretnék vágatni belőle, de már semmit nem tudtam kezdeni vele, így elhatároztam magam és még kint bejelentkeztem a fodrászhoz. Amikor haza érkeztünk, akkor már másnap mehettem is hozzá.

Kb. 4 óra alatt a hajam ilyenből lett ilyen!


Sokan lebeszéltek volna róla, mert károsítja a hajat meg nem lehet a fül mögé tenni, mert megtörik és úgy marad meg  a többi okosság. El kell hogy mondjam nektek, nagyon imádom a hajamat. Teszem a fülem mögé, felkötöm, csatozom, ide fogom, oda pakolom és semmi baja sincsen. Nem törik meg. Átfésülöm és már indulhatok is tovább. Bármikor leengedhetem anélkül, hogy oroszlán lenne a fejem. Nem érzem rosszul magam, ha ki kell lépnem az utcára és mindemellett kicsit még ombre hatása is van. :)

Az egyenes hajam örömére megvettem azt a bizonyos hajfánkot, mert muszáj volt nekem is kipróbálni és nagyon tetszik ez is! 

Megmutatom, hogy nekem milyen fánkom szokott lenni! :)
(A szobánk egy részét is láthatjátok!)


Egy szó, mint száz, nekem a lehető legjobb választás volt a tartós, keratinos egyenesítés! 
Ezúton is köszönöm szépen Lillának! :)

4 megjegyzés: