2014. július 11., péntek

Lotti

Legújabb háziállatom
(3D origami)


8 megjegyzés:

  1. Ezt most így komoly??? Létezik ilyen? És te csináltad? Leesett az állam, ez fantasztikus! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én csináltam! Köszönöm szépen, aranyos vagy! :)

      Törlés
  2. Én nem hiszek a szememnek. Unaloműzés gyanánt, nekem is csinálsz egyet? Vagy egy kacsát? :)
    Hihetetlenül ügyes vagy, komolyan, le a kalappal előtted!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csinálok, persze! Mind kettőt! :)
      Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  3. Díjat kaptál tőlem :)
    http://megaera-magical-world.blogspot.hu/2014/07/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júúj, köszönöm, megyek meglesem! :)

      Törlés
  4. Taníts mester!!!! Olyan aranyos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen megtanítalak a technikára! :) Nagyon egyszerű csak türelemjáték! :)

      Törlés